سرپرست فرمانداری بندرعباس:

تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان، آمادگی کامل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند



سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرعباس، آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

به گزارش صبح ساحل، «محمد مرودی»، سرپرست فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه بسیاری از مسافران نوروزی و گردشگران با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان بندرعباس، این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ۲۷۹ اثر تاریخی و ۲۶ جاذبه طبیعی و گردشگری ثبت شده، ظرفیت زیادی برای پذیرایی و میزبانی از میهمانان نوروزی دارد. وی افزود: برای اسکان مسافران نورزی در شهرستان بندرعباس، آموزش و پرورش ۱۰۳ مدرسه با ظرفیت ۹۵۱ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس تصریح کرد: پنج پایگاه امداد جاده‌ای دوراهی فین، دوراهی ذرتو، جزیره هرمز و بندر شهید حقانی، همچنین یک پایگاه سلامت مستقر در ورودی شهر معروف به تیم «توانا» هلال احمر شهرستان، ۱۶ نجاتگر، دو آمبولانس و یک خودرو نجات برای حفظ سلامت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند. مرودی، با اشاره به استقرار یک تیم نجات غریق در بوستان غدیر، تاکید کرد: پنج ایستگاه پلیس، ۹ بوستان در سطح شهر بندرعباس جهت اسکان مسافران نوروزی، ۸۰ حمام و ۳۰۳ چشمه سرویس بهداشتی سیار و ثابت در بوستان‌ها و نوار ساحلی، این شهرستان آماده میزبانی گردشگران نوروزی است.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ سالن ورزشی برای مواقع بحران نیز از ظرفیت‌های اداره ورزش و جوانان، مدیریت بحران شهرداری و بسیج برای مواقع اضطراری پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به اینکه راهداری شهرستان بندرعباس با سه اکیپ به صورت مستمر وضعیت راه‌های و محورهای مواصلاتی این شهرستان را پایش می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راهور، بسیج، مراکز بهداشتی و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرعباس، هماهنگی و آمادگی کامل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند. امید است رانندگان و مسافران نوروزی نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

منبع: ایمنا

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها