13

مهر

1403


ورزشی

10 فروردین 1401 17:04 0 کامنت
بیستم آذرماه ۱۳۹۷ بود که مجمع انتخابات هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان در سالن اجتماعات اداره ‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و حسین اخلاقى به مدت چهار سال سکاندار هیات بدنسازى و پرورش اندام هرمزگان انتخاب شد. پس از این انتخاب شاهد رشد موفقیت های هیات بدنسازی وپرورش اندام استان در سطح استان و کشور شدیم و هر روز به موفقیت های این هیات افزوده شد.
در سال ۱۴۰۰ که بسیاری از هیات های ورزشی به خاطر ویروس کرونا فعالیت کمتری داشتند یا اصلا فعالیت چشمگیری نداشتند، هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان در این سال فعالیت های بسیار خوبی داشت و تمامی برنامه خودش را طبق تقویمی که داشت اجرایی کرد.
در اولین ماه از سال ۱۴۰۰‌ حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در جلسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شرکت کرد. در همین ماه بود که طی احکام جداگانه ای از سوی اخلاقی، حمید ابطحی به عنوان رئیس کمیته بازرسی ، امیرانصاری به عنوان ریئس کمیته لیگ ، سینا خواجه فینی به عنوان ریئس کمیته انفورماتیک و سوسن غزلباش به عنوان ریئس کمیته پاورلیفتینگ بانوان انتخاب شدند. از نوزدهم تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۰ ورزشکاران هرمزگانی در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در تهران شرکت کردند که در این دوره تیم هرمزگان با ۸  ورزشکار حضور داشت و  علی حیدری به مقام ششم ماسل استایل ، بنیاد صوفیوند به مقام چهارمی فیتنس استایل و  امیررضا عالی پور به مقام ششم فیتنس اسپرت با مربیگری عسکر رضایی دست یافتند.
بیستم فروردین ماه بود که حسین اخلاقی  که علاوه بر این که رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان  بود در مقام‌ عضو هیئت رِییسه فدراسیون با رافائل سانتوخا رییس فدراسیون جهانی و نصیرزاده رئیس فدراسیون دیدار کرد.‌
اولین جلسه هیات بدنسازی وپرورش اندام استان به ریاست اخلاقی با حضور تمامی اعضاء در اردیبهشت ماه برگزار شد و در همین جلسه، حامد هژبری به عنوان ریئس کمیته فرهنگی و عرفان رادمهر به عنوان رییس کمیته مچ اندازی استان منصوب شدند.
هشتم اردیبهشت ماه اتفاق بسیار خوبی در ورزش بدنسازی و پرورش استان افتاد و عرفان رادمهر قهرمان این رشته ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان مدال قهرمانی جهان خود را به ستاد دیه  استان اهدا کرد.
در همین روز بود که  ناخدایکم  علیرضا صالح صابر به عنوان مسئول امور بدنسازی و پرورش اندام در نیروهای مسلح استان هرمزگان  معرفی شد و در روز نهم اردیبهشت ماه هم  اعضاء کمیته های پاورلیفتینگ و کمیته لیگ اعلام آمادگی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان جهت حضور در لیگ پاورلیفتینگ و مچ اندازی را داشتند.‌
سیزدهم اردیبهشت ماه طی حکمی از سوی حسین اخلاقی  مهدی داورپناهی به عنوان سرپرست هیات بدنسازی وپرورش اندام شهرستان رودان معرفی شد.
پانزدهم اردیبهشت ماه وبینار آشنایی با عوارض دوپینگ توسط استاد مقصود نبیل پور برگزار شد و شانزدهم اردیبهشت ماه هم جلسه وبینار تغذیه با دیدگاه چربی سوزی توسط استاد آیت ارجمند انجام شد. در همین روز جلسه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان و معرفی اعضاء کمیته مچ­اندازی و ورزش اندام  انجام شد و با برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان و آقایان در اواخر اردیبهشت ماه موافقت شد.‌ در هفدهم اردیبهشت ماهوبینار آسیب شناسی پیشرفته توسط  استاد مهدیه نظری انجام شد. در بیست و هفتم اردیبهشت ماه سومین جلسه هیئت رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور حسین  اخلاقی برگزار شد.‌ در سی و یکم اردیبهشت ماهمسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان با حضور ۲۸ ورزشکار در ۱۱ وزن و با شرکت شش باشگاه انجام شد.
سیزدهم خرداد ماه ، جلسه اعضای هیئت رئیسه و معرفی سه اعضای کمیته هیات بدنسازی انجام شد و در یازدهم تیرماه مسابقه تک لیفت قهرمانی باشگاه های استان با شرکت ۶۲ ورزشکار و ۹ تیم برگزار شد. در هفدهم تیر ماه محسن پورصابر به عنوان ریئس کمیته امور شهرستان ها  هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان توسط رئیس هیات انتخاب شد. در بیست و یکم تیر ماه نشست اضطراری هیات بدنسازی و پرورش اندام به ریاست حسین خلاقی رئیس هیات با محوریت تعیین وتکلیف مسابقات پرورش اندام برگزار شد. در سوم مرداد ماه  ازباشگاه های بدنسازی برتردررعایت شیوه نامه های بهداشتی به خاطر ویروس کرونا با حضور حسین اخلاقی انجام شد و باشگاه رویین تن ، باشگاه افشین  و باشگاه شقایق به عنوان باشگاه های برتر انتخاب شدند.‌ در چهارم و پنجم مرداد ماه کلاس های درجه دو مربیگری به صورت وبینار برگزار شد و هفدهم تا بیست و دوم  مردادماه کلاس مربی گری فیتنس درجه سه برگزار شد. در نوزدهم مردادماه جلسه هیئت رئیسه بدنسازی و پرورش اندام و معرفی اعضای کمیته بادی کلاسیک برگزار شد. در هفدهم تا بیست و یکم مرداد ماه ، تیم پرورش اندام استان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری برگزار شد.‌ در سی ام مردادماه جلسه اعضای هیئت رییسه بدنسازی با حضور روسای شهرستان ها برگزار شد و مقرر شد مسابقات پرس سینه مورخه ۲۹ مهرماه در شهرستان جاسک، مسابقات فیتنس چلنج در دوبخش بانوان و آقایان درمورخ بیستم و بیست و یکم آبان ماه به میزبانی بندرعباس مسابقات قویترین مردان در آذرماه در شهرستان رودان که  به علت شیوع ویروس کرونا کنسل شد، مسابقات تک لیفت در اواسط دی ماه به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار شود.
در سی و یکم شهریور تا دو مهرماه، وبینار مربوط به دوره مربیگری فیتنس درجه سه ، کلاس آشنایی با تجهیزات فیتنس با تدریس سهیلا خوری، یکم مهرماه ، کلاس اصول ومبانی فیتنس با تدریس مقصود نبیل پور، دوم مهرماه، کلاس رژیم وتغذیه فیتنس و تناسب اندام با تدریس پدرام قربانی ، سوم مهرماه ، جلسه هم اندیشی ریاست هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان با باشگاه داران، چهارم تا نهم مهرماه  وبینارمربوط به دوره مربیگری بدنسازی درجه سه ، چهارم مهرماه ، کلاس تغذیه ورژیم بارویکردچربی سوزی با تدریس سید مصطفی موسوی ، هشتم مهرماه ، جلسه آشنایی باحرکات اصلاحی به کمک تمرینات مقاومتی با تدریس سید محمد حسینی ، نهم مهرماه ، کلاس آسیب شناسی در بدنسازی با تدریس حمید بابایی برگزار شد.‌ بیست و ششم مهرماه ، جلسه اعضاء هیئت رئیسه بدنسازی و پرورش اندام و بیست و نهم مهرماه، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان به میزبانی شهرستان بستک در دورده جوانان و بزرگسالان برگزار شد. در بیست و نهم مهرماه ، دوره باز داوری پاورلیفتینگ بانوان با حضور خانم همتی رئیس کمیته مسابقات پاورلیفتینگ بانوان کشور انجام شد.
در پنجم آبان ماه ،  تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان به اولین دوره مسابقات رسمی کشور در شهر یاسوج اعزام شد و دو مدال طلا و دو مدال نقره اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور را کسب کردند.‌
ششم‌ آبان ماه گردهمایی روسای هیات های استانی زیر مجموعه فدراسیون در شیراز برگزار شد و در بیستم مهرماه ، با حضور حسین اخلاقی نشست بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس چلنج بانوان برگزار شد.‌ در
بیست و هفتم آبان ماه ، آزمون عملی و کتبی مربیگری درجه سه و دو و در بیست و هشتم آبان ماه ، مجمع ساليانه هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان با حضور نصیرزاده ریئس  فدراسیون و حسین اخلاقی عضو هیئت رییسه و ریئس هیات و امیاری مدیرکل سابق ورزش وجوانان استان و اعضا  هیئت رییسه بدنسازی استان برگزار شد. یازدهم آذرماه، اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان قهرمانی استان، جلسه اعضاء هئیت رئیسه بدنسازی و پرورش اندام در خانه بسکتبال برگزار شد. در دوازدهم آذرماه ، اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج آقایان قهرمانی استان و بیست و هفتم آذرماه، نشست کمیته قویترین مردان با ریاست و دبیر هیات بدنسازی و پروورش اندام استان هرمزگان بامحوریت برگزاری مسابقات قویترین مردان استان برگزار شد.
در نهم آذرماه ، نشست اعضاء هیئت رئیسه بدنسازی و پرورش اندام استان با حضور حسین اخلاقی ریئس هیات و عضو هیئت رییسه فدراسیون، دبیر و روسا کمیته ها
بامحوریت برگزاری مسابقات قویترین مردان استان هرمزگان ، برگزاری مسابقات پرورش اندام استان هرمزگان، مسابقات پاورلیفتینگ ، اعزام تیم به مسابقات فیتنس چلنج کشوری انجام شد. در بیست و چهارم دی ماه یکی از مهیج ترین مسابقات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان برگزارشد و آن هم مسابقات  قویترین مردان استان هرمزگان بود. جلسه هیئت رییسه بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان  و معرفی مهدی کرم پور به عنوان مسئول برگزاری مسابقات هم در دی ماه اتفاق افتاد.‌ از سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه  مسابقات پرورش اندام استان برگزار شد و در بیست و نهم بهمن ماه ایوب بژندی به مسابقات فستیوال کشوری پرس سینه در کرمانشاه اعزام شد و این ورزشکار خوب هرمزگانی بل کسب مدال برنز از مسابقات برگشت.
در چهارم فروردین ماه ، تیم استان به مسابقات پرورش اندام بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور در استان آذربایجان غربی ،ارومیه رفت و مقام دوم توسط علیرضا نوروزی در رشته بادی کلاسیک جوانان به دست آمد.
در سیزدهم اسفند ماه ، جلسه هیئت رییسه بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان برگزار شد و در نوزدهم اسفندماه، مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های استان (جوانان و بزرگسالان) در شهرستان بندرعباس انجام شد. در نوزدهم و بیستم اسفند ماه ، حسین اخلاقی عضو هیئت رییسه فدراسیون  و ریئس  هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در مسابقات کاپ آسیا در جزیره کیش شرکت کرد و داوران پرورش اندام و فیتنس چلنج استان هرمزگان  علی کشاورز در پرورش اندام ،  عسکر رضایی و وحید نجفی در فیتنس چلنج  برای اولین بار در مسابقات کاپ آسیا در جزیره کیش به قضاوت پرداختند.
 
دیدگاه ها (0)
img