12

مهر

1403


شهرستان‌ها

حوادث

21 فروردین 1401 19:08 0 کامنت
فرمانده انتظامی "میناب" از کشف 85هزار لیتر سوخت قاچاق در 72 ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " عباس قاسمی " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و در اجرای مطالبات مردمی مبنی بروجود وتردد خودروهای حامل سوخت قاچاق کاروانی سازمان یافته که گاها باعث تصادفات ،بی نظمی در امر ترافیک، اخلال در نظم وامنیت و بروز سایر مسائل و آسیب های اجتماعی در جاده ها می شوند موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان با همکاری یگان امدادو پاسگاههای سندرک و چراک طرح مهار و برخورد با خودروهای شوتی حامل سوخت را درسطح شهرستان و کوههای صعب العبور سندرک به مدت 72 ساعت اجرا و در اجرای این طرح ضربتی 8 دستگاه خودرو نیسان وانت سایپا شوتی که بصورت کاروانی بودند اقدام به قاچاق سوخت می کردند و 4 دستگاه کامیون حامل سوخت شناسایی و توقیف کردند.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در احرای این طرح و در بازرسی از خودروهای توقیفی مجموعا 85 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف ودر این رابطه 6 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 22میلیاردو 100 میلیون ریال عنوان کرده و افزود: سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فراورده های نفتی میناب تحویل گردید.
دیدگاه ها (0)
img