شناورها و تجهیزات جدیدی به مجموعه دریابانی نیروی انتظامی اضافه می‌شود



 فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ان شاء الله تا چند ماه آینده تجهیزات جدیدی را به مجموعه دریابانی نیروی انتظامی اضافه خواهیم کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از فرماندهی پایگاه دریابانی قشم درمورد اینکه چه برنامه ای برای افزایش شناورهای مجموعه دریابانی ناجا دارید، اظهار کرد: امروز بازدیدی را از پایگاه دریابانی انتظامی قشم داشتیم و همکاران عزیزمان در انتظامی و دریابانی بحمدالله آمادگی خوبی را دارند و آماده خدمت به مردم عزیز و استقرار امنیت و ارتقای امنیت هستند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی این است که امسال دریانوردی و دریابانی را تقویت کنیم و ان شاء الله با تجهیزاتی که تحویل مرزبانی و به خصوص عزیزان دریابانی خواهیم داد بتوانند ماموریت هایشان را بیشتر از گذشته انجام دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور توضیح داد: عزیزان نیازمند شناورهای جدید هستند، شناورهای که بتواند در مجموعه سواحل و دریاها ماموریت ها را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد.

سردار اشتری اضافه کرد: ما در طول یکسال گذشته شناورهای جدیدی را وارد مجموعه دریابانی کردیم و الحمدلله اثرات آن را هم برای مقابله با قاچاق کالا و هم برای کسانی که تعرض مرزی دارند، دیدیم که این تجهیزات برای انجام ماموریت های آنان خیلی موثر بوده است.

وی افزود: ان شاء الله تا چند ماه آینده هم تجهیزات جدیدی را به مجموعه دریابانی اضافه خواهیم کرد و امیدواریم که با کمکی که مردم عزیزمان به مجموعه انتظامی و عزیزان دریا نوردی می کنند و تلاشی که همکاران عزیز دارند ما ماموریت های محموله به نیروی انتظامی را بیشتر از گذشته و با قوت بیشتر انجام دهیم.

رییس پلیس کشور در خصوص آخرین وضعیت امنیتی هم اظهار داشت: الحمدلله در تمام مرزهای جمهوری اسلامی ایران اعم از مرزهای خشکی، دریایی در سراسر کشور مطلوب است و مرزبانان کشور مشغول حراست از مرزها هستند و هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم.

وی گفت: مرزبانان با روحیه بسیار خوب، آمادگی های خوب، آموزش های حرفه ای آماده انجام ماموریت ها هستند و ان شاء الله ما هم بتوانیم قدردان زحمات این همکاران باشیم و بتوانیم با تجهیزات و امکانات خوب زمینه این را فراهم کنیم تا بیشتر از گذشته بتوانند ماموریت های خود را انجام دهند.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که چه برنامه های برای افزایش مقرهای انتظامی با توجه به اینکه چند روستا در جزیره قشم به شهر تبدیل شدند، دارید، افزود: ببینید ما هر چقدر که شهرها گسترش یا ارتقاء پیدا می کنند، باید مقرهای انتظامی ما هم ارتقاء پیدا کنند که به همین نسبت ما ارتقاء خواهیم داد، بعضی از شهرهایمان را باید تقویت کنیم و این کار صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: با سفری که من و همکارانمان داشتیم به استان هرمزگان و جزیره قشم ان شاء الله این خلاء را برطرف خواهیم کرد در دریا هم سعی کردیم پاسگاه های دریایی و پاسگاه های شناورمان را افزایش دهیم که بتوانند پوشش کامل در تمام نقاط داشته باشند، البته ما توقعی هم که داریم مسئولین مربوطه در استانداری هرمزگان و فرمانداران هم در این زمینه کمک های را داشته باشند تا ما این ارتقاء را در آینده نزدیک داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) برای بازدید از پایگاه دریابانی سلخ وارد نگین خلیج فارس شد.

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان قشم و جمعی از پرسنل نظامی و انتظامی در بندر مسافری شهید ذاکری جزیره قشم از سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور و هیات همراه استقبال کردند.

در آیین ادای احترام و استقبال از سردار اشتری، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از استان هرمزگان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی(قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش مستقر در جزیره قشم، سپاه، مرزبانی، دریابانی، پلیس راهور)   و جمعی از مدیران ارشد شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور عصر سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با استقبال رسمی مهندس دوستی استاندار هرمزگان وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شده بود.

بازدید از کلانتری ۱۴ نخل ناخدا در بندرعباس، دیدار با خانواده شهید علی یوسف زاده، جلسه با استاندار و شواری تامین هرمزگان و نشست با بازنشستگان دریابانی استان از برنامه‌های روز اول سفر سردار اشتری در بندرعباس بود.

شرکت در نشست خبری در بندرعباس و بازدید از پایگاه دریابانی سلخ قشم از برنامه‌های روز چهارشنبه فرمانده کل نیروی انتظامی کشور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها