شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح در هرمزگان



با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک باند 3 نفره سارق مسلح شناسایی و در دو عملیات پلیسی دستگیر شدند. 
 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع يک فقره سرقت مسلحانه از یک شرکت واقع در محور بندرعباس به ميناب، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت. 
وي افزود: بلافاصله سه تيم از کارآگاهان زبده پليس آگاهي با هدايت عملياتي رئيس پليس اگاهی استان به محل وقوع سرقت اعزام و در بررسي هاي اوليه مشخص شد سارقان حرفه اي با استفاده از تهديد و بستن دست و پاي نگهبان شرکت اقدام به سرقت تجهيزات شرکت مذکور کرده اند. 
این مقام انتظامی استان بيان داشت: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و پليسي و رصد اطلاعاتي 3 نفر از سارقين که همگي تبعه افغان بودند را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي در دو عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير کردند.
سردار جعفری خاطر نشان کرد : با عنايت به همدستي دو نفر ديگر از اتباع غیرمجاز در این سرقت، تلاش پلیس برای دستگيري دو متهم دیگر ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به حساسيت حفاظت و نگهباني از مؤسسات و شرکت ها به نقش بي بديل مديران در اتخاذ تصميمات پيشگيرانه و استفاده ازنگهبانان مجرب و متناسب با وضعيت شرکت ها و بهره برداري از کليه امکانات بازدارنده با هدف پیشگیری از وقوع سرقت تأکيد کرده و اظهار داشت: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفی شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها