جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال جاری اعلام شد



سازمان وظیفه عمومی جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال جاری را تشریح کرد.

      

به گزارش صبح ساحل، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال 1401 به‌نسبت سال 1400 به‌میزان 115 درصد رشد یافته و از مبلغ یک میلیون و 490 هزار تومان در فروردین سال گذشته به سه میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است.

بر این اساس:

1. حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد 140درصدی و حداکثر به‌مبلغ سه میلیون و 780 هزار تومان تعیین شد.

2. حداقل حقوق سربازان وظیفه متأهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد 145درصدی به‌مبلغ چهار میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

3. سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکرشده به‌تناسب مدرک تحصیلی و تأهل از مبلغ حدود یک میلیون تا سه میلیون و 500 هزار تومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا ابراز امیدواری کرد: با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود و ان‌شاءلله با ادامه این روند، در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول‌مانده در سال‌های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایت‌مندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های محترم آن‌ها باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها