ویژه داوطلبین آزمون سراسری ۱۴۰۱؛

آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه هرمزگان برگزار می‌شود



آزمون عملی رشته علوم ورزشی داوطلبین آزمون سراسری ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه هرمزگان در جهت پاسخ به خواسته عمومی هم استانی‌ها برگزار می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، آزمون عملی رشته علوم ورزشی داوطلبین آزمون سراسری ۱۴۰۱ از ۷ مرداد لغایت ۱۰ مرداد در دانشگاه هرمزگان برگزار خواهد شد.
«مصطفی ظهیری‌نیا»، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در استان بابیان این خبر افزود: این آزمون برخلاف سنوات گذشته که این آزمون در شهریورماه برگزار می‌شد، به‌منظور کاهش ترددهای بین استانی و رفاه داوطلبان و خانواده آنان، به میزبانی دانشگاه هرمزگان در مرداد ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: جزئیات زمان‌بندی و نحوه برگزاری نیز از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
شایان‌ذکر است این آزمون تا سال ۱۳۹۸ به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شد. از سال ۱۳۹۹ دانشگاه هرمزگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی را با شرکت سالانه حدود ۹۰۰ داوطلب دختر و پسر به میزبانی برگزار کرده است.

   

پیش از این؛ یادداشتی تحت عنوان «آزمون عملی دبیران تربیت بدنی و آزمونی عملی برای مسئولین استان» در روزنامه صبح ساحل منتشر شد. در این یادداشت آمده است: « سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از دانش آموزان هرمزگانی داوطلب دبیری درس تربیت بدنی خواست که برای آزمون عملي این درس باید به کرمان بروند و در کل کشور فقط دانش آموزان هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد باید برای این آزمون به استان های مجاور بروند. آیا هرمزگان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و هفتصدهزار نفر و جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۴۰۰ هزار نفری و هزاران ورزشکار و ده‌ها اماکن ورزشی در مرکز استان،توانایی و یا شایستگی برگزاری آزمون عملی دبیری تربیت بدنی را ندارد که دانش آموزانش باید همه ی خطرات سفر را به جان بخرند و با صرف هزینه ی گزاف طی مسافتی نزدیک به پانصد کیلومتر مسیر پر خطر بندر عباس-کرمان را طی طریق کنند و در جایی دیگر غیر از خانه خود خسته و کوفته در این آزمون شرکت کنند». متن کامل این یادداشت در لینک زیر قرار دارد.

آزمون عملی دبیران تربیت بدنی و آزمونی عملی برای مسئولین استان

آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه هرمزگان برگزاری می‌شود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها