نزاع دو دوست در محله چهچکور به قتل انجامید

زهر چشم مرگبار با کلت کمری



درگیری دو  مرد جوان افغان در محله چهچکور بندرعباس منجر به قتل با شلیک کلت کمری شد. قاتل 27 ساله بر سر اختلاف مالی و ملکی بر روی رفیقش اسلحه  کشید  تا زهر چشمی  از او بگیرد؛ اما جانش را گرفت. وی پس‌از این حادثه به مشهد متواری اما هفته قبل توسط کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی هرمزگان، دستگیر شد. 
 
دقایقی از غروب یکم اسفندماه گذشته بود که صدای دعوا و درگیری دریکی از خانه‌های محله چهچکور شنیده شد و سپس صدای شلیک گلوله به گوش رسید. جوان 24 ساله به نام حمید در جلوی چشمان  حاضرین در محله  بر روی زمین افتاد. لحظاتی بعد قاتل درحالی‌که اسلحه به دست داشت ازآنجا فرار کرد. پیکر خونین حمید به بیمارستان منتقل و لحظاتی بعد مرگ وی اعلام شد. پرونده قتل این جوان تبعه افغان  به روی کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی استان باز شد و تحقیقات خود را آغاز کردند. 
آن‌ها در بررسی‌ها  دریافتند که درگیری بین آن دو نفر  برای بار دوم رخ‌داده است، مدتی قبل این دو دوست یکی جوشکار بوده و دیگری کارگر دوره‌گرد در بالای کوه بر سر اختلاف مالی و ملکی باهم نزاع داشتند ولی بدون نتیجه خاتمه یافت. تا اینکه این کشمکش به‌روز حادثه کشیده شد و درگیری مرگبار در کنار خانه قاتل اتفاق افتاد. کارآگاهان پس از ردیابی شبانه‌روزی موفق شدند سرنخی از قاتل در مشهد بیابند و مدتی بعد با دستور قضایی به مخفیگاه وی رفتند و با همکاری پلیس خراسان ر‌ضوی این قاتل جوان  را  قبل از فرار دستگیر کردند. 
 6 ماه در جستجوی قاتل 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خصوص این پرونده گفت: «در پی وقوع یک فقره قتل مرحوم حمید در اواخر اسفندماه سال گذشته در حوزه پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. سردار غلامرضا جعفری  بابیان اینکه پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی قاتل اقدام با استفاده از شیوه‌های پلیسی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی پس از حدود شش ماه تلاش مستمر و بی‌وقفه محل تردد متهم در استان خراسان رضوی و شهر مشهد شناسایی شد افزود: در ادامه با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی کارگاهان اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی هرمزگان مخفیگاه دقیق متهم در کلان‌شهر مشهد شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی اکیپی از مأموران به‌صورت پوششی به استان خراسان رضویی اعزام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه خود با همکاری عوامل پلیس آگاهی مشهد قاتل متواری که قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت دستگیر شد. این مقام انتظامی استان یادآور شد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشوده و به حضور درصحنه درگیری و مشارکت در قتل مقتول معترف شد. در همین راستا یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب، روانه زندان شد».
 
روزنامه صبح ساحل

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها