عیدی ایزوایکو به ملت ایران؛

دومین کشتی ساخت ایران از تست دریایی سربلند بیرون آمد



صبح ساحل، اقتصادی _  در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی دومین کشتی اقیانوس پیمای ساخت کشور پس از انجام موفقیت آمیز تمامی تست های دریایی که در خلیج نیلگون خلیج فارس و دریای عمان در مدت چهار روز به انجام رسید به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازگشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ایزوایکو این کشتی طی مراسمی که با حضور معاون سیاسی استانداری هرمزگان و مدیران عامل شرکتهای مستقر در منطقه ویزه کشتی سازی برگزار شد  ابتدا مهندس رضاییان مدیر عامل مجتمع کشتی سازی در سخنانی ضمن مهم شمردن صنعت حمل و نقل و در رأس آن حمل و نقل دریایی گفت: امروز با توجه به گذشت یک سال و نیم از تحویل اولین کشتی اقیانوس پیما این شناور با تمام توان انواع ماموریت های محوله را بخوبی به انجام می رساند و این نشانه نهادینه شدن صنعت کشتی سازی در کشور است. ایشان همچنین با عنایت به نزدیکی نوروز عنوان کرد: انجام موفقیت آمیز عملیات دریایی با توجه به تحریم های موجود برگ زرینی دیگری بر صنعت کشتی سازی کشور بود و مجموعه کشتی سازی این موفقیت را بعنوان عیدی به ملت شریف ایران و علی الخصوص  مردم خونگرم هرمزگان تقدیم می کند. در ادامه معاون سیاسی استانداری هرمزگان با قدردانی از موفقیت انجام شده  اظهار داشت: امروز روز بزرگ و مهمی است و شما عیدانه خیلی خوبی به ملت دادید و به دشمنان نظام گفتید که اراده ملت ایران مافوق تصور شماست و با کمک خداوند تمامی موضع گیری های خصمانه علیه ایران مانند بحث انرژی هسته ای، تحریمای متفاوت ، اتهام نقض حقوق بشر و . . . در برابر این مردم بی اثر  بوده و در مقابل این اراده ملی و وحدت بین نظام اسلامی و ملت غریو چاره ای جز شکست نخواهید داشت.

 

کشتی در میان شادی و شعف کارگران، مهندسان و متخصصان کشتی سازی در کنار اسکله پهلو گرفت و از دلاورمردان عرصه صنعت دریایی که در این عملیات دریایی حضور داشتند با گل استقبال گردید.

 

لازم به یادآوری این کشتی کانتینر بر که ظرفیت حمل 2200 کانتینر را دارد دارای طول 7/186 متر، عرض 30 متر، ارتفاع 16 متر، آبخور 5/11 متر، سرعت با بار 9/20 گره دریایی و  شعاع دریا نوردی 20000 مایل می باشد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها