13

مهر

1403


ورزشی

26 مرداد 1401 08:20 0 کامنت

حبیب زاده و فیروزپور به فینال رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان راه یافتند.

به گزارش صبح ساحل, مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان دیروز سه شنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان آرمین حبیب زاده و امیرحسین فیروزپور از مازندران و امیررضا معصومی از گیلان به دیدار فینال راه یافتند. عرفان الهی دیگر کشتی گیر مازندرانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم آرمین حبیب زاده کشتی گیر دلاور قائم شهری کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میکیتا آبراموف از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یکچهارم نهایی رفت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ نیکولاس بوزاکیس از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حبیب زاده در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر حمزات ارسامرزویف از فرانسه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
وی در دیدار فینال به مصاف یوتو نیشیوچی از ژاپن می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور دلاوری از خطه قهرمان پرور جویباری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر کریستین آنگیال از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ادلان ویسخانوف از فرانسه به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.
نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا امروز به مصاف آندرو مارگیشویلی از کشور گرجستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی از گیلان پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ مراب سلیماناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱ نیکولاس فیلدمن از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با ماهندرا گایکواد از هند می‌رود.
در وزن ۷۴ کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد الکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف هندی مقابل حریف ژاپنی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم عرفان الهی کشتی گیر تنکابنی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد الکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف هندی مقابل حریف ژاپنی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه در بلغارستان برگزار می‌شود.


مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، دیشب در شهر صوفیه بلغارستان به اتمام رسید و نمایندگان کشورمان به ۱ مدال طلا و ۳ مدال برنز دست یافتند.

دیدگاه ها (0)
img