قتل در خیابان داماهی بندرعباس و دستگیری قاتل در کرمان

اجرای حکم اعدام 7 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در بندرعباس



 صبح ساحل ، حوادث - (م_ه) با دیدن دستان خون آلود خود و چهره جوانی که نقش بر زمین شده سراسیمه به همراه دوستش با به جا گذاشتن موتورسیکلت،پا به فرار گذاشت.حامد جوان قوی هیکل که پس از مجروح شدن به وسیله چاقو به بیمارستان انتقال یافت اما علیرغم تلاش کادر درمانی، وی تسلیم مرگ شد و جان داد...  هفته گذشته، دار مجازات، زندگی (م_ه) را پس از گذشت 8 سال از وقوع حادثه، پایان داد. ظهر بیست و دوم آبانماه سال 1385، حامد به همراه نامزدش به نام مریم به قصد رفتن به محلی، خودروی آژانس را کرایه کردند که مشاهده کردند موتورسیکلتی با دو سرنشین به تعقیب آنها می پردازد. حامد از زبان نامزدش شنید که یکی از موتورسواران متلک گفته است و برای اذیت کردن،دنبال آنها راه افتاده اند. پس از طی مسافتی، این جوان زمانی که دید آنها دست از تعقیب خود بر نمی دارند از راننده خواست خودرو را متوقف نماید تا علت این کار را جویا شود. خودرو در خیابان داماهی  ایستاد و موتورسیکلت نیز متوقف گردید، حامد  نسبت به این عمل وی معترض شد در این حین، درگیری فیزیکی بین این دو جوان در گرفت...ناگهان صدای فریاد حامد با اصابت تیغ نوک تیز چاقو، خبری دردناک را رساند و وی در جلوی چشمان نامزدش در حالی که غرق در خون بود به زمین افتاد. (م_ه)20 ساله با دیدن این صحنه به همراه دوستش به سرعت صحنه را ترک کرد. مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ولی به علت جراحات وارده جان داد تا پرونده جدیدی از قتل را پیش روی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بگشاید. تحقیقات در خصوص دستگیری متهم به قتل آغاز شدمدتی گذشت و  سرنخ هایی از متهم فراری در کرمان به دست آمد تا آنکه در 16 مردادماه سال 1386 یعنی پس از گذشت 9 ماه از حادثه، ماموران کلانتری کرمان این متهم فراری را دستگیر کردند. متهم به قتل در ابتدا منکر این حادثه شد اما با روبرو شدن با مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به جرم قتل عمد حامد،به قصاص محکوم گردید. 

(م_ه) با حکم شعبه اول دادگاه کیفری استان و تائید آن در شعبه 33 دیوانعالی کشور و تنفیذ حکم توسط ریاست قوه قضائیه در سحرگاه پنج شنبه 6 شهریور ماه سال جاری با حضور اولیاء دم مقتول  در زندان مرکزی بندرعباس به دارمجازات آویخته شد.

 اجرای حکم اعدام 7 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر

 همزمان با اعدام این جوان، 7 نفر از قاچاقچیان موادمخدر نیز در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند. این افراد به نامهای (ی-د ) به اتهام حمل و نگهداری 3 کیلوگرم هروئین در محور بندرخمیر، (م-خ )  حمل 94 کیلو و 450 گرم هروئین در محور بندرعباس به بندرخمیر و (م - آ) به اتهام حمل و نگهداری 8 کیلوگرم هروئین در محور بندرخمیر به بندرعباس و (ا-ح) به اتهام حمل 30 کیلوگرم هروئین فشرده (کراک) در محور بندرعباس به بندرخمیر به مرگ محکوم شدند.حکم (م-ب) به جرم حمل 3 کیلو و 750 گرم هروئین که با حکم شعبه سوم دادگاه انقلاب بندرعباس و تایید دادستان کل کشور و (س-ع) به جرم حمل و نگهداری 2/100 گرم هروئین و با حکم شعبه اول دادگاه انقلاب بندرعباس و تایید دادستان کل کشور و همچنین (م-م) به جرم حمل مسلحانه 487 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک که در محور شهرستان رودان دستگیر و با حکم دادگاه انقلاب شهرستان رودان و تایید دادستان کل کشور به دار مجازات آویخته شدند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها