با بخشش خانواده مقتول مینابی در پای چوبه دار ؛

آخرین ثانیه های زندگی قاتل جوان؛ جان گرفت



صبح ساحل ، حوادث - غروب یکی از روزهای گرم سه سال پیش،حادثه  خونین در روستای تیرور از توابع شهرستان میناب رخ داد که خانواده ای را داغدار کرد و نگاه خانواده ای دیگر به رضایت اولیاءدم  دوخته شد.تا آنکه سحرگاه چهارشنبه گذشته هنگام اجرای حکم،  اولیاء دم مقتول، قاتل  را بخشیدند و زندگی دوباره ای به او هدیه دادند.پاسگاه انتظامی گوربند و پلیس آگاهی شهرستان میناب طی گزارشی به دادسرای عمومی و انقلاب میناب اعلام داشتند که در  ساعت 20 و 35 دقیقه نهم خردادماه سال 90، یک فقره درگیری در روستای تیرور رخ داده که مصدوم حادثه به نام حبیب 25 ساله به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب انتقال یافته ولی به علت جراحات وارده جان سپرده است. بر اساس این گزارش ساعت 18 همین مورخه، سمیرا همسر حبیب برای اخذ طلب (40 هزار تومانی)به منزل قاتل به نام احمد مراجعه کرده بود. ما بین او و مریم همسر احمد درگیری لفظی رخ داد.احمد در منزل با شنیدن سر و صدا،خود را به صحنه رساند و قصد پایان دادن موضوع را داشت به همین دلیل  از سمیرا خواست که اگر حرفی باقی مانده به همسرش خواهد زد. اما این قضیه به درگیری فیزیکی منجر شد. سمیرا با عصبانیت از منزل آنها خارج و پس از دقایقی به همراه حبیب در حالی که میله آهنی در دست داشت به محل بازگشتند. دوباره سر و صدا و فریاد درگیری، اهالی را به صحنه کشاند اما این باره این موضوع با ریختن خون حبیب به پایان رسید.احمد از ترس محل را ترک کرد و پا به فرار گذاشت. مصدوم که از ناحیه قفسه سینه دچار جراحات شدید شده بود در بیمارستان علیرغم تلاش پزشکان جان سپرد. احمد که در یک درگیری به خاطر 40 هزار تومان،عنوان قاتل فراری را یدک می‌کشید بعد از گذشت 8ساعت مخفی شدن در اراضی کشاورزی، خود را به پاسگاه معرفی کرد.به گزارش روابط عمومی دادگستری کل هرمزگان ،با شکایت خانواده مقتول، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب مورد رسیدگی و جهت ادامه رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری استان ارجاع  ودر این رابطه  حکم قصاص صادر شد. با تایید شعبه 24 دیوان عالی کشور و تنفیذ ریاست قوه قضاییه این حکم مقرر گردید در 19 شهریورماه جاری این حکم  به مرحله اجرا در آید.

  شمارش معکوس زندگی

 3 سال از آن ماجرای وحشتناک می‌گذشت و باید احمد تاوان کاری را که انجام داده بود بالای چوبه دار پس می‌داد. ترس و دلهره در چهره قاتل موج می‌زد. با صدای بریده بریده التماس می‌کرد خانواده مقتول  او را ببخشند،  شمارش معکوس ثانیه‌های زندگی او به صدا در آمد اما در لحظات آخر ،حکم قصاص  با گذشت اولیاء دم مقتول، در پای چوبه دار پایان یافت.

  عفو و بخشش 6 قاتل

 بار دیگر جمله زیبای بخشش و عفو خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزندشان  طنین انداز شد.از اول امسال تاکنون این کار زیبا و خداپسندانه خانواده های  اولیای دم   به 6 مورد رسیده است که 6 نفرمحکوم به قصاص نفس   در زندان بندرعباس تولد دوباره ای یافتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها