Outline، ابزار گوگل برای گریز از محدودیت‌های اینترنتی



بنابر اعلام رسمی شرکت گوگل، با فعالسازی ابزار Outline برای کاربران ایرانی به سادگی می‌توان از محدودیت‌های اینترنتی گذر کرد.

گوگل رسما خبر از فعالسازی یک ابزار جدید برای گریز از محدودیت‌های اینترنتی و دسترسی آزاد به وب‌سایت‌ها داده است. برای دسترسی به این ابزار که Outline نام دارد، کافی است در دسکتاپ وارد صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل به زبان فارسی شوید تا پیوند راهنمای مربوط به نخوه استفاده از Outline و شیوه ایجاد وی‌پی‌ان امن شخصی را ببینید.

 

فعالسازی ابزار Outline برای کاربران ایرانی توسط گوگل

گوگل پیش از این نیز اعلام کرده بود که در پی صدور مجوز رفع تحریم شرکت‌های فناوری علیه ایران، به مرور ابزارهایی برای دسترسی به اینترنت آزاد را در ایران فعال می‌کند.

بنابر ادعای گوگل، ابزار Outline به همه امکان می‌دهد با اجرای وی‌پی‌ان این وبسایت، ایمن‌تر به اینترنت آزاد و باز دسترسی پیدا کنند. این وبسایت می‌افزاید اجرای Outline، اتصالی ایجاد می‌کند که مسدود کردن آن دشوارتر از دیگر وی‌پی‌ان‌های رایج است.

فعالسازی ابزار Outline برای کاربران ایرانی توسط گوگل ؛ راه فرار محدودیت‌های اینترنتی!

 

گوگل در ادامه بیانیه خود اعلام کرده که Outline به همه این امکان را می‌دهد تا خود وی‌پی‌ان ایجاد کنند و دسترسی به آن را به اشتراک بگذارند. به گفته گوگل، دو شرکت امنیتی این ابزار را ارزیابی کرده‌اند تا مطمئن شوند که فناوری آن پیشرفته و ایمن است

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها