آغاز ثبت‌نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری دانشجویان از 15 آبان



رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به افزایش ۲ برابری وام‌های ازدواج و فرزندآوری دانشجویان، از آغاز ثبت‌نام وام ضروری از 15 آبان ماه خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه ثبت‌نام وام‌های دانشجویی آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام وام‌های ضروری از ۱۵ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد، دانشجویان می‌توانند در این فرصت اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه دو مورد جدید به وام‌ ضروری دانشجویان اضافه شده است و این وام‌ها برای نخستین بار در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: برای اولین بار وام عتبات عالیات به دانشجویان اختصاص می‌یابد، مبلغ این وام تا ۳ میلیون تومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: دومین وام ضروری دانشجویان، وام خرید تجهیزات کمک آموزشی دانشجویان است که مبلغ آن تا ۷ میلیون تومان بوده و دانشجویان پس از ثبت‌نام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

    

* افزایش ۲ برابری وام‌های ازدواج و فرزندآوری دانشجویان

وی همچنین با تاکید بر اینکه وام‌های تحصیلی دانشجویان متاهل 2 برابر پرداخت می‌شود، گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری، وام ازدواج دانشجویان و وام فرزندآوری هم ۲ برابر شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها