جزئیات تکمیلی حمله به ایذه؛ تعداد شهدا به هفت نفر رسید



در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران از سوی 2 موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر  از هموطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل و هشت نفر دیگر مجروح شدند.

   

به گزارش صبح ساحل، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : با به شهادت رسیدن یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی در شهرستان ایذه تعداد شهدا این جنایت به هفت نفر رسید.

حبیب حی بر افزود : همچنین در پی این حادثه تروریستی هشت نفر مجروح شدند .

وی ادامه داد : اسامی شهدای این جنایت تروریستی رضا شریعتی 25 ساله ، کیان پیر فلک 9 ساله ، اشرف نیک بخت 45 ساله ،آبتین رحمانی 13 ساله ،علی مولایی و 2 نفر مجهول الهویه می باشند.

   

۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات ایذه دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

علی دهقانی در رابطه با حوادث امروز شهرستان ایذه بیان کرد: بعد از حوادث امروز در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

به گزازش ایسنا به نقل از میزان، وی افزود: همچنین دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد.

دهقانی بیان کرد: دستور ویژه برای انتقال مجروحین به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز ماموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.

دهقانی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها