پاسخ وزیر ارتباطات در مورد قطع اینترنت در روز کنکور:

این درخواست در حال بررسی است



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره خبر قطع اینترنت در روز کنکور، گفت: این درخواست در حال بررسی است و  هنوز چیزی مصوب نشده است.  

  

به گزارش صبح ساحل، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره خبر قطع اینترنت در روز کنکور، گفت: سازمان سنجش درخواست داده از آنجایی که ابزار و ادواتی پیدا شده که با اتصال به اینترنت می‌توان از آن‌ها در جلسات کنکور استفاده و تقلب کرد، برای حفظ حقوق شرکت‌کنندگان در کنکور اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع شود.

وی افزود:‌ این درخواست در حال بررسی است و  هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.

        

به گزارش صبح ساحل، پس از جنجال‌های به وجود آمده درپی لو رفتن چندین باره سوالات امتحان نهایی و کنکور، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در برنامه صبح به خیر ایران از قطع سراسری اینترنت در روزهای برگزاری مرحله اول کنکور خبر داد. 

مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش: در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور، اینترنت در کل کشور قطع خواهد شد.

لازم به ذکر است که زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ با توجه به تغییرات اعمال شده دو بار در سال در تاریخ های 29 و 30 دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت اول و 14 و 15 تیر ماه 1402 در نوبت دوم برگزار خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها