پلیس فارس و البرز با همکاری متقابل ۲۱۷ کیلو گرم تریاک کشف کردند



فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۲۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز کشف و ۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی»، فرمانده انتظامی استان فارس روز شنبه با تشریح این اقدامات در این باره گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از آن مکان و خودرو پارک شده در پارکینگ ۲۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها