گفت و گوی رودرو در ورزشگاه خلیج‌فارس؛

قول مسوولان برای حل مشکلات آلومینیوم المهدی



 صبح ساحل، ورزشی _ درپایان دیدار دوتیم آلومینیوم المهدی و تربیت یزد ومسوولان حاضر در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس به سوالات خبرنگاران جواب دادند. 

محمودآرامی مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان که برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آمده بود وبه طور کامل 90 دقیقه بازی را دید به خبرنگاران گفت: بالاخره آرزوی مردم هرمزگان برآورده شد وخدا را شکر می‌کنیم که دل مردم این استان در روزهای آغازین سال 1391 شاد شده است. وی گفت: همان‌گونه که آمدن به لیگ برتر با مشکلاتی روبرو بود وچندین سال تلاش صورت گرفت تا این اتفاق رخ دهد باید از این به بعد به فکر حفظ سهمیه بود ودراین راستا  نیاز است که همه مسوولان به یاری باشگاه آلومینیوم المهدی بیایند. مدیرکل اداره کل ورزش وجوانان گفت: صنایع بزرگی داریم که می‌توانند از آلومینیوم حمایت‌های لازم را داشته باشند و با این حمایت‌هاست که تلاش شبانه‌روزی اهالی فوتبال ومسوولان به بار خواهد نشست. وی درخصوص مشکلات ورزشگاه خلیج‌فارس هم گفت: درتلاش هستیم تا این مشکلات برطرف شود ولی تا آن زمان با هماهنگی که با فدراسیون فوتبال خواهیم داشت آلومینیوم در این ورزشگاه بازی خواهد کرد.

عباس امینی‌زاده فرماندار پرتلاش و ورزشی شهر بندرعباس گفت: صعود به لیگ برتر آرزوی مردم این استان بودوبا خوشحالی علاقمندان به فوتبال همه مسوولان استان  خوشحال هستند. وی اظهارداشت: هرمزگان مهدفوتبال است ومردم این استان علاقه زیادی به فوتبال دارند پس حق داشتند که یک تیم لیگ برتری داشته باشند وبسیارخوشحالیم که این شیرینی لیگ برتری از مسابقات زیرگروه تا اکنون اتفاق افتاد. صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتری قهرمانی در گروه خودش از بزرگترین افتخارات فوتبال این استان به حساب می‌آید واین اتفاق درتاریخ ورزش هرمزگان ماندگار خواهد بود. امینی‌زاده درخصوص حمایت از آلومینیوم المهدی گفت:‌همه مسوولان به دنبال حمایت از این تیم خواهند بود ونمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی نیز از این تیم حمایت همه‌جانبه خواهند کرد.

عباس سرخاب مشاور ورزشی استاندار هرمزگان پس از پیروزی آلومینیوم مقابل حریف یزدی خودش گفت: بسیار خوشحالم که مردم این استان حق خود را از فوتبال کشور گرفتند وبه آرزوی دیرینه خودشان رسیدند. وی گفت: صاحب اصلی این لیگ برتر مردم خونگرم استان هستند زیرا آن‌ها بودند که درگرمای شدید هرمزگان تیم‌های خود را رها نکردند تا بالاخره به لیگ برتری بیایند. سرخاب اظهارداشت:لذت این سهمیه لیگ برتری را درآن می‌دانم که با زحمات وتلاش‌های شبانه‌روزی به این لیگ رسیدیم نه اینکه سهمیه‌ای تیمی را بخریم ولیگ برتری شویم. مشاوراستاندارگفت: برای بقاء در لیگ برتر باید تلاش کرد تا خدای ناکرده طعم شیرین لیگ برتری شدن پس از یک سال حضور دراین مسابقات از بین نرود.

حسین‌جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان که از خوشحال ترین مسوولان حاضر در ورزشگاه خلیج‌فارس بودگفت: لطف خدا شامل حال من وتیم آلومینیوم المهدی شد تا خجالت‌زده مردم خوب هرمزگان نشویم وی گفت: در سه سالی که در لیگ دسته اول حضور داشتیم تلاش وزحمات زیادی کشیده شد وازتمام کسانی که دست ما را گرفتند وحمایت کردند کمال تشکر را دارم. وی خطاب به مردم خوب هرمزگان گفت: این سهمیه مبارک شما باشد وبا حضور خودتان در ورزشگاه هنگام مسابقات لیگ برتر حمایت همه جانبه از آلومینیوم المهدی بکنید زیرا اگر شماها نبودید اکنون آلومینیوم المهدی پا به لیگ برتر نگذاشته بود. وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل کارخانه آلومینیوم المهدی وکارگران این مجموعه گفت: اگرحمایت‌های شما نبود فوتبال هرمزگان به بالاترین سطح فوتبال ایران نمی‌رسید.

محمدمهدی جهانبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان درگفت‌وگو با صبح‌ساحل گفت: خواسته مردم هرمزگان برای تیم داری در لیگ برتر برآورده شد واین بزرگترین رخداد فوتبال درهرمزگان است. وی گفت: تمام تلاش مجموعه اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان این خواهد بود که این سهمیه  برای سال‌های متوالی حفظ شود وبه راحتی از دست نرود زیرا برای به دست‌آوردن آن زحمات وتلاش‌های شبانه‌روزی زیادی کشیده شده است.وی درخصوص مشکلات ورزشگاه خلیج‌فارس گفت: طی رایزنی‌هایی که انجام گرفته است به زودی زود این مشکلات برطرف خواهد شد تا یک ورزشگاه آبرومند برای برگزاری مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

علی خواجه‌فینی رئیس تربیت‌بدنی شهرستان بندرعباس که اشک شوق درچشمانش حلقه زده بودبه صبح‌ساحل گفت: مشکلات زیادی پشت‌سرگذاشته شد تا فوتبال هرمزگان لیگ برتری شود ولی حالا طعم آن مشکلات شیرین است و صعود به لیگ برتر را به همه مردم این استان تبریک می‌گویم. وی  اظهارداشت: برای حفظ این سهمیه همه مسوولان باید دست در دست یکدیگر بگذارند و مشکلات باشگاه آلومینیوم را برطرف سازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها