فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور:

خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد



تیم فوتسال دختران خراسان رضوی در جایگاه نخست قهرمانی مدارس کشور ایستاد.

   


در پایان مسابقات فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد  تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد. 
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش هرمزگان گفت: در دیدار فینال این مسابقات تیم خراسان رضوی با شکست دادن تیم خوب ایلام بر سکوی قهرمانی سی و سومین دوره مسابقات فوتسال دختران کشور تکیه زد.
وی بیان داشت: فینال سی و سومین دوره مسابقات فوتسال دختران کشور بین دو تیم خراسان رضوی و ایلام برگزار شد که در این دیدار تیم خراسان رضوی با دو گل از سد تیم دختران ایلام گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم ایلام دوم شد و دو تیم اصفهان و قزوین نیز به طور مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات  دست یافتند.  فولادی اظهار داشت : ۴۲۰ دانش آموز و مربی از سراسر کشور از ۱۸ تا  22 بهمن ماه  در این دوره از مسابقات میهمان شهر بندرعباس بودند و پس از رقابت فشرده، تیم خراسان رضوی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت : مسابقات فوتسال و دو ومیدانی دختران و پسران سراسر کشور از ۹ الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری با رقابت  به دو هزار نفر دانش آموز در بندرعباس برگزار شد که در فوتسال پسران تیم هرمزگان ، در دو میدانی پسران استان همدان، در فوتسال دختران خراسان رضوی و در دو و میدانی دختران  تیم تهران بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها