حاجی آباد، سردترین شهر هرمزگان/ تردد شناورهای صیادی در خلیج فارس با احتیاط انجام شود



کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت: تردد شناورهای صیادی و سبک در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با توجه به وزش باد جنوب شرقی با احتیاط انجام شود.

به گزارش صبح ساحل، «سعیده خوارزمی»،کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت: سرعت وزش باد می‌تواند تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت برسد که این سرعت مساله ای برای تردد شناورهای مسافری فعال در هرمزگان ایجاد نمی‌کند. وی ادامه داد: شرایط هرمزگان از نظر دمایی به صورت موقت افزایشی پیش بینی می شود و این افزایش دما تا روز آینده ادامه خواهد داشت که این تغییرهای دمایی در سطح هرمزگان کوتاه مدت است و از هفته آینده دما کاهش نسبی خواهد داشت.

وی اضافه کرد:‌ کمترین میزان دما در هرمزگان در روز جاری به ۹ درجه سانتی گراد رسید که در شهرستان حاجی آباد ثبت شد و بیشترین دمای ثبت شده هم ۲۱ درجه بود که در ایستگاه دریایی قشم ثبت شد.

رطوبت ۱۰۰ درصدی هوا در میناب و جزیره کیش رخ داد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت:‌ همچنین مه صبحگاهی پدیده صبح امروز بود که به تدریج از بین می‌رود و میزان رطوبت نسبی هوا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز در شهرستان میناب و جزیره کیش به ۱۰۰ درصد رسید.

خوارزمی افزود: رطوبت نسبی دما در بندرعباس و قشم به ۹۴ درصد، جاسک ۸۸ درصد، بستک ۸۷ درصد، خمیر ۷۷ درصد، حاجی آباد ۷۱ درصد، رودان ۵۵ درصد، بشاگرد ۴۴ درصد، پارسیان (گاوبندی) ۴۰ درصد رسید و در شهرستان سیریک هم داده‌ای ثبت نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها