ثبت نام ۸۴ درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج ۱۴۰۲ قطعی شد



مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت نام قطعی ۸۴/۱۴ درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ در کاروان‌های انتخابی خود خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «وحید اسکندری»، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام زائران سال آینده همچنان تا زمان پر شدن ظرفیت کامل کاروان‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: ۸۴/۱۴ درصد زائران واجد شرایط اعزام برابر با ۶۲ هزار و ۲۰۸ نفر تاکنون تمامی اقدامات لازم برای اعزام خود به حج سا آینده را به انجام رسانده اند.

وی تاکید کرد: زائران واجد شرایط در قالب حدود ۵۰۰ کاروان از ۱۹ ایستگاه پروازی در سطح کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه با توجه به کیفیت و انتخاب هتل‌های با ظرفیت بالاتر برای اسکان، زائران حج در قالب پنج گروه کاروانی به مکه مکرمه اعزام خواهند شد، اظهار داشت: زائران اعزامی حج ۱۴۰۲ در قالب پنج گروه ۹۰ ، ۱۳۵، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۸۰ نفره به عربستان اعزام خواهند.

اسکندری ادامه داد: با توجه به تحقق منویات مقام عظمای ولایت در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران و کاهش هزینه‌ها و با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، عوامل اجرایی اعزامی به حج سال آینده ۵ درصد نسبت به جمعیت زائران در نظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها