هیئت تکواندو هرمزگان برگزار کرد

بازدید تکواندو کاران از موزه های مردم شناسی



همزمان با فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ، تکواندو کاران هرمزگانی در موزه بزرگِ مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس گِرد هم آمدند.


به گزارش صبح ساحل، زهرا جامعی مسئول کمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان هرمزگان  گفت : همزمان و با فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و به همت کمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان هرمزگان ، نمایندگان تکواندو بخش آقایان و بانوان با حضور اساتید و خانواده ها ، برای اولین بار در استان و به جهت بازدید یک روزه و گرامیداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ،  در موزه مردم شناسی خلیج فارسِ بندرعباس  گردهم آمدند.


زهرا جامعی گفت : بازدید از موزه های مردم شناسی منجر به شناخت و آگاهی هرچه بیشتر و عمیق ترِ نسل جوان با  آداب، فرهنگ، رسوم و سبک زندگی مردم یک منطقه از زمان گذشته تا حال حاضر می باشند که با توجه به فرارسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ، برخود لازم دانستیم جامعه تکواندو هرمزگان را برای اولین بار در یکی از موزه های بزرگ مردم شناسی ایران یعنی موزه بزرگ مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس که هر گردشگری را به جهت بازدید به خود جلب می کند ، گردِ هم آوردیم. مسئول کمیته فرهنگی هیئت تکواندو هرمزگان گفت : این اولین بازدیدِ گروهی تکواندو کاران از موزه مردم شناسی بود و ما به دنبال رقم زدن اولین ها و با کیفیت ترین ها وبه ویژه ماندگارترین وتاثیرگذارترین اقداماتِ فرهنگی برای تکواندوکاران مان درکنار توجه به مسائل حرفه ای ورزشی آنان هستیم.


زهراجامعی بیان داشت: پیش ازاین نیز برای اولین بار در استان ، اولین گردهمایی تکواندوکاران استان در طی دو  سانس در سینمای ستاره شهر بندرعباس بود که به نوبه خود در منطقه و استان برای اولین بار انجام و مورد استقبال همگان قرارگرفت.

  بازدید تکواندو کاران از موزه های مردم شناسی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها