سخنگوی وزارت صمت:

نوبت خودروهای وارداتی امروز مشخص می‌شود



سخنگوی وزارت صمت گفت: نتایج نوبت‌های تعیین شده برای تخصیص خودروهای وارداتی، امروز اعلام و در حساب کاربری افراد بارگذاری می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایمنا، «امید قالیباف»، سخنگوی وزارت صمت گفت: قرعه‌کشی برای تعیین لیست نوبت افراد متقاضی خودروهای وارداتی روز گذشته _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در محل وزارت صمت انجام شد. بر این اساس نتایج امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ اعلام خواهد شد و افراد می‌توانند نتایج نوبت تعیین شده خود را در فایل شخصی خود در سامانه saleauto.ir مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که گزینه انصراف را هر چه سریع‌تر فعال کنیم تا افرادی که نمی‌خواهند ادامه فرآیند را طی کنند، بتوانند خارج شده و پول خود را برداشت کنند. در تلاش هستیم که همزمان با اعلام نتایج، گزینه انصراف نیز فعال شود.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با زمان نخستین نوبت تخصیص، گفت: عرضه‌ها احتمالاً پیش از پایان سال انجام می‌شود اما به سبب ایام عید، عملاً تفاوتی برای شخص نخواهد کرد که بخواهد مراحل تکمیل وجه را انجام دهد. سعی بر این است که تا پیش از سال نو عرضه‌ها وارد سامانه شود اما ممکن است به دلیل تعطیلات عید، ادامه فرآیند ثبت‌نام و تکمیل وجه به پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ موکول شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها