کشتی آزاد قهرمانی آسیا

صعود رضایی، کریمی و معصومی به نیمه نهایی/ ابوذری و محبی مغلوب شدند



سه نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان رسیدند.

 

به گزارش صبح ساحل، دیدار‌های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۶ و ضربه فنی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر شامیل ایساکوف از اردن را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ماگومدرسول اصلویف از بحرین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ گوان اوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زوشن لین از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آراش یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها