درخواست‌های ۴۱۷ زندانی بندرعباس رسیدگی شد



دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه یک هیأت قضایی ۳۵ نفره از زندان مرکزی بندرعباس بازدید و به درخواست‌های ۴۱۷ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا احمدی منش»، دادستان مرکز استان هرمزگان در این بازدیدها، پس از بررسی درخواست‌های ۴۱۷ نفر از مددجویان؛ در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

معاونان دادستان بندرعباس، قضات اجرای احکام و بازپرسان و دادیاران دادسرای مرکز استان هرمزگان نیز پس از دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی پرونده‌‎های آن‌ها در چارچوب قوانین و مقررات، دستورات لازم را صادر کردند.

همچنین اتخاذ تمهیدات لازم به منظور ارجاع پرونده زندانیان واجد شرایط به شعب صلح و سازش، پیشنهاد بررسی پرونده‌ها برای استفاده از نهادهای ارفاقی از جمله آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی، تعلیق و معرفی به کمیسیون عفو نیز در جریان بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و هیأت همراه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این برنامه بر لزوم استمرار بازدید قضات از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها تأکید کرد و این موضوع را در جهت شناسایی سریع نواقص، کاستی‌ها و حل و فصل فوری مشکلات زندانیان بسیار مهم دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها