قهرمان لیگ فوتسال بخش مرکزی شهرستان جاسک مشخص شد

تیم آغوشک جام را بالا برد



رئیس هیئت روستایی عشایری جاسک گفت: «اولین دوره لیگ زیر ۱۸ سال بخش مرکزی شهرستان جاسک به میزبانی آغوشک خشکاری با حضور ۵ تیم برگزار شد». 
به گزارش صبح ساحل، «علی پیاب» با بیان اینکه گوان، گزی، گتان پائین، بونجی و اغوشک از جمله تیم‌های حاضر در اولین دوره لیگ زیر ۱۸ سال بودند، افزود: «این تیم‌ها در قالب یک گروه به مصاف هم رفتند که در پایان چهار تیم گوان، بونجی، گزی و اغوشک موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند. در نهایت اغوشک با برتری مقابل گوان و گزی و پشت سر گذاشتن بونجی موفق حضور در فینال شد».
رئیس هیئت روستایی عشایری جاسک اظهار کرد: «فینال این مسابقات که با حضور «مجیدمرادی» ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان، «محمدیعقوب فر» ریاست شورای بخش و دیگر مسئولین شهرستان جاسک و سیریک برگزار شد».
لازم به ذکر است تیم فوتسال اغوشک خشکاری در یک بازی پایاپای با تیم گزی موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از بازی‌های فوتسال زیر ۱۸ سال را کسب کند.
در پایان از «شایان طاهری» از تیم گوان به عنوان آقای گل مسابقات، «سعید پیاب» از اغوشک به عنوان بهترین دروازبان، «حسن زبردستی» از تیم گزی به عنوان پدیده مسابقات و «طیب جماداری» از تیم اغوشک به عنوان بهترین بازیکن تورنمت تقدیر شد.
همچنین جوایزی به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان اهدا شد. از طرف ریاست ورزش شهرستان جاسک و رئیس شورای بخش مرکزی نیز برای هر دو تیم اختصاص ست کامل ورزشی قول داده شد.
  تیم آغوشک جام را بالا برد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها