فرماندار بستک:

راه خور جناح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد



«محمد جلالی»، فرمانداری شهرستان بستک در گفت‌وگو  با خبرنگار صبح ساحل ویژه بستک از پیشرفت چشمگیر عملیات اجرایی راه خور جناح خبر داد.
وی در ارتباط با پروژه ی راه خور  جناح که از سی سال پیش توسط شورای اسلامی وقت جناح که از محل درآمد فروش سی هکتار زمین کلید خورده و  نیمه  تمام رهاشده بود با پیگیری های احمدجباری نماینده غرب هرمزگان، فرمانداری بستک، استاندار و شورای اسلامی جناح اکنون در دست اجراست وبه زودی به مرحله تکمیل می‌رسد.
فرمانداربستک گفت: باتوجه به اینکه پنج کیلومتر میانی راه از لحاظ کاربری فنی به دلیل عبور خط انتقال گاز و آب از کنار  جاده و ویژگی‌های توپوگرافی و حجم عملیات خاک‌برداری سخت ترین قسمت کار محسوب می شود تاحدودی روند صعودی کار را کند کرده است که با تاکید استاندار مبنی بر شتاب دادن عملیات پروژه و تکمیل و بهره‌برداری آن  امیدواریم تا پایان امسال این مهم اتفاق بیفتد و پروژه ای که سال‌ها مردم چشم انتظار تکمیل آن بودند به بهره‌برداری برسد. جلالی در ادامه افزود:برای تکمیل این پروژه مبلغ سیصدوبیست میلیاردتومان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین گردیده‌است.
 

 اعتبار ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ شهرستان بستک توزیع شد

محمد جلالی، فرمانداری شهرستان بستک همچنین از توزیع اعتبار ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ شهرستان بستک خبر داد.  محمد جلالی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور نماینده و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد اظهار داشت: ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان بستک اختصاص داده شده است که مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ۴۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده ۱۸۰) می باشد.
فرمانداری شهرستان بستک همچنین از رشد۳۲ درصدی تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته خبر داد.
جلالی اضافه کرد:۶/۵درصد اعتبارات استان به شهرستان بستک اختصاص داده شده است. وی در ادامه بیان داشت: اولویت‌های ما در شهرستان زیر ساخت‌های راه، آب،بهداشت و درمان و اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود. نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه درصد رشد اعتبارات نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است از مدیران انتظار می‌رود نسبت به جذب اعتبارات تلاش نمایند.

ویژه نامه شهرستان بستک

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها