13

مهر

1403


حوادث

14 مرداد 1402 17:41 0 کامنت

با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان دو نفرسارقان به‌عنف موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت‌های پاکشتی از نوجوانان و افراد خردسال در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از اطلاعات در اختیار مالباختگان مشخص شد سه نفر راکبان یکدستگاه موتور سیکلت با صورت پوشیده و با استفاده از چاقو و تیغ موکت بر اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل وقوع سرقت عزیمت و ضمن بازدید میدانی و استخراج تصاویر دوربین‌های مداربسته منتهی به محل سرقت مشخص شد که اغلب سرقت‌ها در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ انجام شده و متهمان با تشکیل باند حرفه‌ای با یک دستگاه موتور سیکلت و به صورت سه نفره و با پوشش ماسک اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت‌های پاکشتی که اغلب نوجوان بودند کرده و در مکان خلوتی با تهدید قمه و چاقو و شوکر و ضرب و شتم آنان اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده‌اند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق محل‌های وقوع جرم دو نفر از سارقان بنامان امید ع و صدرا ش دارای سوابق متعدد کیفری شناسایی و با هماهنگی قضائی در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس اگاهی استان هرمزگان بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت، یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو، یک عدد کلاه و پوشش صورت و یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

دیدگاه ها (0)
img