لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

پالایش نفت بندرعباس فردا در سالن فجر به مصاف گهر زمین سیرجان می رود



دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

  
به گزارش صبح ساحل،در این هفته تیم پالایش نفت بندرعباس در سالن فجر بندرعباس به دیدار گهر زمین سیرجان خواهد رفت.
شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس که دیدار هفته اول را واگذار کرده اند در این هفته به دنبال جبران شکست هستند تا در اولین بازی خانگی سه امتیاز کسب کنند.
در سایر دیدارهای هفته اول گیتی پسند اصفهان از تیم ایرالکو اراک میزبانی خواهد کرد.
کراپ الوند ایرانیان میزبان تیم مس سونگون ورزقان است. سفیر گفتمان تهران در خانه با آنا صنعت قم بازی می کند. مقاومت البرز به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت. فولاد زرند  ایرانیان میزبان فرش آرا مشهد است و سن ایچ ساوه با پوشاک حافظ ساری بازی می کند.
در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم پالایش نفت بندرعباس در سالن پور شریفی تبریز به مصاف مس سونگون رفت و با نتیجه شش بر چهار بازی برده را واگذار کرد.
در پایان دیدارهای هفته اول تیم های  مس سونگون، آنا صنعت پاسارگاد قم، شهرداری ساوه، صنایع گیتی پسند اصفهان و ایرالکو اراک با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول تا پنجم قرار گرفتند. تیم های سفیر گفتمان تهران و فرش آرا مشهد با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل مکان های ششم و هفتم را از آن خود کردند.
تیم  های مقاومت البرز ، پوشاک حافظ ساری، کراپ الوند ایرانیان، گهر زمین سیرجان، فولاد زرند ایرانیان، پالایش نفت بندرعباس و سن ایچ ساوه بدون امتیاز در مکان های هشتم تا چهاردهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها