اتباع برای ثبت نام اربعین حسینی به سامانه سهما مراجعه کنند



 سازمان ملی مهاجرت، سامانه‌ای را برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور، ثبت‌نام دانش‌‎آموزی و ثبت‌نام زائرین اربعین حسینی معرفی کرد.

    

به گزارش صبح ساحل،   با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور، ثبت نام دانش آموزی و ثبت نام زائرین اربعین حسینی از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) به نشانی http://irmigrationorg.ir از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۱ مردادماه آغاز شد.

دانش آموزانی که درخواست ثبت نام آنها در سامانه سهما ثبت می‌شود ادامه فرایند از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

با حضور معاون بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت، مدیران ادارات آموزش و پرورش به صورت برخط در مورد ثبت نام دانش آموزان مهاجرین و اتباع داخل کشور آموزش لازم را دیده و توجیح شدند.

فیاضی، معاون وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل با بیان سه سیاست این وزارتخانه در مورد مهاجرین تاکید کرد: تکریم دانش آموزان افغانستانی، قانونمند شدن دانش آموزان نسبت به قوانین و موازین آموزشی جمهوری اسلامی و نخبه پروری سه برنامه مهم این وزارتخانه در مورد دانش آموزان مهاجرین و اتباع است.

در ادامه جلسه مرادی پور، مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت هم با آموزش گام به گام مسئولان آموزشی در کشور توصیه‌های لازم برای ثبت نام را انجام داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها