فرود اضطراری ۲ هواپیما امروز به دلیل نقص فنی در کشور؛ عذرخواهی قشم‌ایر به دلیل بازگشت پرواز تهران- استانبول



هواپیمای پرواز شماره ۲۲۱۳ قشم ایر که از مبدا تهران عازم استانبول بود به دلیل بروز نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت. همچنین پرواز مشهد-نجف هواپیمایی سپهران نیز به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه هاشمی‌نژاد به صورت اضطراری فرود آمد.

به گزارش صبح ساحل، هواپیمای ایرباس پرواز شماره 2213 قشم ایر از مبدا تهران به استانبول به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت. قرار بود این پرواز ساعت 8:45 دقیقه صبح امروز انجام شود.

نوروزی رئیس روابط عمومی هواپیمایی قشم‌ایر در این‌باره گفت:با توجه به بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز تهران-استانبول، پرواز با هواپیمای بک‌آپ انجام خواهد شد.

وی با اعلام این‌که پرواز مذکور تا یک ساعت آینده انجام می شود، افزود: تمام مسافران در سلامت کامل به‌سر می‌برند و در فرودگاه از آنها پذیرایی به‌عمل آمد.

همچنین پرواز مشهد-نجف هواپیمایی سپهران نیز به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه هاشمی‌نژاد به صورت اضطراری فرود آمد.

هواپیمایی قشم‌ در اطلاعیه پروازی درباره پرواز ۲۲۱۳ مسیر تهران- استانبول نوشت: صبح امروز( شنبه) این پرواز با توجه به نقص فنی پیش آمده و به‌منظور حفظ ایمنی مسافران پس از تیک آف به فرودگاه مبدأ بازگشت. قشم ایر توضیح داد: به همین منظور هماهنگی‌های لازم برای جابه جایی مسافران با هواپیمایی جایگزین انجام شده است و پیش بینی می‌شود تا یک ساعت آینده این پرواز انجام شود. در این اطلاعیه آمده است: خاطر نشان می‌شود هواپیمایی قشم اقدامات لازم درباره تکریم مسافرین این پرواز را به عمل آورده است.در همین راستا ضمن عذرخواهی، از صبر و شکیبایی مسافران این پروازها کمال تشکر و قدردانی را داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها