برگزاری آزمون های گاج ۲ سال ممنوع شد



محمودزاده؛ معاون آموزش و پرورش اظهار داشت: مجوز برگزاری «آزمون» انتشارات گاج لغو شده است. این مجوز باید از سال گذشته لغو می‌شد اما برای اینکه دانش آموزانی که برای کنکور برنامه‌ریزی کرده بودند، آسیب نبینند، اجازه دادیم تا زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ آزمون‌ها را ادامه دهد.

     

به گزارش صبح ساحل، محمودزاده درباره لغو مجوز برگزاری آزمون انتشارات «گاج» گفت: درحال حاضر فقط «انتشارات» گاج می‌تواند فعالیت کند و مجوز برگزاری «آزمون» این انتشارات لغو شده است. مجوز آزمون‌هایش نیز باید از سال گذشته لغو می‌شد اما برای اینکه خانواده‌ها و دانش آموزانی که برای کنکور برنامه‌ریزی کرده بودند، آسیب نبینند، اجازه دادیم تا زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ آزمون‌ها را ادامه دهد اما پس از آن به مدت دو سال مجوز  برگزاری آزمون برای این انتشارات لغو شده است.

وی درباره سخنان خود در برنامه‌ای تلویزیونی درباره این امر که شائبه تبلیغ برای این انتشارات را ایجاد کرده بود، نیز تاکید کرد: این امر تبلیغ نبود. اگر در کشور ما بیان تخلف یک موسسه را جزو تبلیغ برای موسسه محسوب می‌کنند، من اصلا بحث ندارم اما این کار تبلیغ نبود. این مجموعه تخلف کرده بود و ما جلوی تخلف آن را گرفتیم و با شجاعت هم اعلام کردیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها