لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

سن ایچ در بندرعباس ۶ تایی شدند



در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم پالایش نفت بندرعباس در سالن فجر بندرعباس از تیم  سن ایچ ساوه  میزبانی کرد.‌

        
   
به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دو تیم پالایش نفت بندرعباس و سن ایچ ساوه در سالن فجر بندرعباس رودروی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 6 بر 3 به سود پالایش نفت بندرعباس به پایان رسید.
تا قبل از این ديدار دو تیم با کسب ۶ امتیاز در جایگاه هشتم و نهم جدول رده بندی قرار گرفته بودند که این هم امتیازی بازی را حساس تر کرده بود.
دو تیم که برای کسب سه امتیاز پا به این بازی گذاشته بودند از همان ابتدا حملات خود را شروع کردند و هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود که سن ایچ ساوه به گل دست یافت اما داور به دلیل هند بازیکن سن ایچ گل را مردوو اعلام کرد.
در یک حمله دیگر سن ایچ به گل رسید و این بار رضا سپندار گل زد تا سفید پوشان سن ایچ از حریف خود پیش بیفتند. شادی نیمکت نشین های سن ایچ از این گل تنها چند ثانیه طول کشید و امیر حسین دهقانی گل مساوی را برای زرد پوشان پالایش نفت به ثمر رساند تا بازی یک یک مساوی شود.
فشار حملات شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس بعد از این گل بیشتر شد و در دقیقه ۱۰ بازی بود که امیر رضا خونجهان گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.
بعد از گل دوم‌ پالایش نفت بازی کم آرام تر شد و نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود زرد پوشان هرمزگانی به پایان رسید.
در نیمه دوم فشار حملات سن ایچ ساوه برای گل بیشتر بود تا حداقل با گرفتن یک امتیاز دست خالی از بندرعباس نرود اما بر خلاف جریان بازی این پالایش نفت بندرعباس بود که توسط بازیکن ملی پوش خودش محمد حسین بازیار به گل سوم رسید. گل چهارم پالایش نفت هم خیلی زود بعد از گل سوم به ثمر رسید و سروش احمدنیا دروازه سن ایچ ساوه را باز کرد.
در پنج دقیقه پایانی شاگردان جواد اصغری مقدم روی به پازی پاور پلی آوردند تا شاید بتوانند گل های خورده را جبران کنند. در دقیقه ۳۹ بود که مهدی نوروزی گل دوم را به ثمر رساند. در تنها یک دقیقه مانده بود به پایان سه گل دیگر به ثمر رسید و گل پنجم برای پالایش حسین رحیمی ، گل سوم رابرای سن ایچ رضا سپندار و گل ششم را سعيد حاجیلری برای پالایش نفت به ثمر رساندند تا این دیدار شش بر سه به سود پالایش نفت به پایان برسد.
در این بازی برای  تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی ، مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی ، سروش احمدنیا ،  امیرحسین دهقانی، امیر خونجهان ،  حسین رحیمی ، سعید حاجیلری ،  محمد امین فارسی، محمد حسین بازیار،  علی جوذری و امین مراد احمدی بازی کردند.
لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم پوشاک حافظ ساری، ایرالکو اراک، گیتی پسند اصفهان،  سفیر گفتمان تهران، گهر زمین سیرجان، فولاد زرند ایرانیان، شهرداری ساوه،  آنا صنعت قم، کراپ الوند، مقاومت البرز، مس سونگون ورزقان،  فرش آرا مشهد، پالایش نفت بندرعباس و سن ایچ ساوه در حال برگزاری است.‌

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها