قاتل فراری در بندرلنگه دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی نیروهای پلیس این استان در شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه گفت: در پی دریافت گزارشی از پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ایرانشهر سیستان و بلوچستان مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد و احتمال متواری شدن قاتل به یکی از شهرهای هرمزگان، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی بندرلنگه در بررسی‌های اولیه و اظهارات خانواده مقتول دریافتند که علت و انگیزه قاتل مشاجره لفظی با مقتول بوده که منجر به درگیری فیزیکی شده و در نهایت قاتل وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه شناسایی و منطقه یادشده را به صورت پوششی و نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

جاویدان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه با شناسایی قطعی مخفیگاه متهم و طی هماهنگی با مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محل یادشده اعزام و طی یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه و با توجه به مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه انتصابی با انگیزه درگیری لفظی اقرار کرد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها