به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

مسابقات کاراته با شرکت ۳۰ کاراته کا



یک دوره مسابقات کاراته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و به همت هیئت کاراته و  امور ورزش بانوان در  رده سنی نو نهالان و نوجوانان دختر  با شرکت سی نفر در محل سالن  رزمی اداره ورزش و جوانان جاسک برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، ساسان برجعلی رئیس هیئت کاراته جاسک گفت:  رشته کاراته  جاسک استعداد های بالقوه ای دارد و هئیت کاراته کار خود را  از رده های پایه نونهال و نوجوان دختر و پسر و  آموزش شروع کرده است که استقبال خوبی از آموزش کاراته در این شهرستان شده است.


وی بیان داشت :  با همکاری هیئت کاراته استان و حمایت اداره ورزش وجوانان جاسک دوره استاژ برای هنرجویان  برگزار کردیم .


برجعلی از همکاری خوب مربیان کاراته جاسک  خانم امیر احمدی و مبینا محمدی که برای رشد کاراته  زحمت می کشند تشکر کرد و از همکاری و حمایت مسول ورزش بانوان و اداره ورزش و جوانان جاسک قدردانی کرد.


وی در پایان گفت:  در رده های نونهال و نوجوانان مسابقات کاراته جاسک کوثر شنبه زاده، مبینا بهرامی،  پارمیس محمدی،  پرنیا غیبی،  فاطمه بهرامی،   یاسمین ذاکری،  فاطمه سدنا عباسی،   الهه امای ، سارینا واجداد زاده ، کارن مردوخیان، نیکان قلانی و زینب روبین مریم قلانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.  قضاوت این مسابقات برعهده مبینا محمدی بود.


عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان،   ساسان برجعلی رئیس هیئت کاراته، خانم راهی زاده مسول ورزش بانوان،  غیبی جانشین شبکه بهداشت و درمان  از این مسابقات دیدن کردند.

 به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها