لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

آنا صنعت قم هم از بندرعباس دست خالی به خانه رفت



در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم پالایش نفت بندرعباس  در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم آنا صنعت پاسارگاد قم رفت.

  
به گزارش صبح ساحل، تیم پالایش نفت بندرعباس که در هفته دهم در مشهد چهارمین شکست خود را تجربه کرده بود در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز آن بودند.
پالایش نفت بندرعباس با حمایت همه جانبه هواداران خود بازی را شروع کرد و کمتر از دو دقیقه صاحب یک گل شد و سورال بالکانه روی فشار خط حمله پالایش نفت بندرعباس به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.
بعد از به ثمر رسیدن گل اول بازی هیجان آن  تا حدودی
فروکش کرد تا این که در دقیقه ۱۱ آنا صنعت قم به گل مساوی رسید و علیرضا وفایی برای تیمش گلزنی کرد.
پالایش نفت بندرعباس بعد از دریافت گل مساوی دوباره روی به بازی هجومی دقایق اول بازی خود آورد  و در یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست توسط سعید حاجیلری به گل دوم دست یافت تا با پیروزی به رختکن برود.
در نیمه دوم این قرمزپوشان آنا صنعت قم بودند که نبص بازی را به دست گرفته بودند اما روی یک ضد حمله زرد پوشان پالایش نفت بندرعباس توسط سروش احمدنیا به گل سوم رسیدند. در ادامه آنا صنعت قم روی به بازی پاور پلی آورد اما نتوانست به آنچه که می خواهد برسد و گل چهارم را هم توسط علی جوذری دریافت کرد تا بازی را با نتیجه چهار  بر یک واگذار کند و  این تیم هم از بندرعباس دست خالی به خانه خودش برگردد.
در این دیدار برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی ، حسن دهقانی، محمد بنی اسدی ، سروش احمدنیا، محمد امین فارسی، امیر خونجهان ، حسین رحیمی ، سعید حاجیلری، امیر حسین دهقانی،  محمد حسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها