06

تیر

1405


فیلتر ها
نتایج جستجو برای " دمای هوا "

11 نتیجه

img

بنزین بیمار بی‌تدبیری

با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا در جنوب کشور، شهروندان هرمزگانی این روزها با یکی از جدی‌ترین مشکلات روزمره خود مواجه هستند؛ صف‌های طولانی دریافت بنزین که از ساعات ابتدایی بامداد آغاز می‌شود و گاه تا سه یا چهار ساعت به طول می‌انجامد. در بسیاری از شهرهای استان، رانندگان از ساعت‌های اولیه صبح برای دریافت سوخت در مقابل جایگاه‌ها صف می‌کشند تا پیش از آغاز ساعت اداری و فعالیت روزانه بتوانند بنزین مورد نیاز خود را تأمین کنند. وضعیتی که به گفته شهروندان، زندگی روزمره مردم را با اختلال جدی مواجه کرده است. 

1405/03/25 09:04 مهدی ذاکری، خبرنگار
img

صف‌های سوخت‌گیری چند کیلومتری هرمزگان و از بین رفتن کرامت مردم

1405/03/02 08:53 سامیه طهورنیان
img

افت محسوس دما و خطر سرمازدگی در راه است

اداره‌کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به نفوذ توده هوای سرد و وزش بادهای شدید، نسبت به افت محسوس دما در هفته آینده هشدار نارنجی صادر کرد؛ شرایطی که می‌تواند خطر سرمازدگی شدید محصولات کشاورزی و آسیب به دامداری‌ها را به‌دنبال داشته باشد.

1404/10/10 09:51 سامیه طهورنیان
img

۲۰۲۵ در میان گرم‌ترین سال‌های ثبت شده در جهان

طبق اعلام سازمان جهانی هواشناسی (WMO) و سرویس تغییرات اقلیمی «کوپرنیک»، سال ۲۰۲۵ به رغم تغییر به سمت شرایط خنثی یا ضعیفِ لانینا که معمولا به کاهش دمای جهانی منجر می‌شود ، در میان گرم‌ترین سال‌های ثبت شده در سطح جهان قرار گرفت.



1404/10/03 12:04 بدون نام بدون نام
img

توطئه آبی رژیم صهیونیستی

چند روز پیش بود که وزیر انرژی رژیم صهیونیستی لیوان آب به دست، با تنش آبی مردم ایران همدردی کرد که در این باره می‌توان به چند نکته اشاره کرد.

1404/05/08 08:45 آرمان سعیدی
img

بی‌عدالتی در اجرای خاموشی‌ها

1404/05/04 08:56 محمد کرمی - عکاس
img

قاب دود و قهرمان

1404/02/27 12:38 سامیه طهورنیان
img

هرمزگان در تب بی‌برقی می‌سوزد

این‌جا هرمزگان است؛ جایی که دمای هوا و گرما فقط یک عدد نیست، بلکه مرگ تدریجی‌ است که با قطع برق، بر جان مردم چنگ می‌اندازد.

1404/02/20 08:26 عبداسلام جمالی
img

تش‌باد در بندرعباس بی‌سایه

اینجا بندرعباس است و با وجود اینکه هنوز بهار به پایان نرسیده، گرمای هوا طاقت مردم را طاق کرده است.

1403/02/26 08:02 غزاله ماندگاری - خبرنگار
img

مصاحبه اختصاصی صبح ساحل با استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان: اگر مردم بهینه مصرف کنند، قول می‌دهم قطعی برق نداشته باشیم. ۲۰ خرداد نیز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، آغاز به کار عملیات اجرایی نیروگاه سیریک و افتتاح نخستین واحد گازی نیروگاه هنگام را شاهد خواهیم بود. تاکنون 300 میلیون یورو برای دو واحد گازی هزینه شده است. تولید برق طی چهار سال اخیر در استان دو برابر شده است. امسال با توجه به اینکه خیلی سریع دمای هوا افزایش پیدا کرد و خشکسالی را هم به دنبال داشتیم، کشور بخشی از نیروگاه‌های آبی خود را از دست داد.

1400/03/20 09:06 زهرا شهکرمی 1
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال