جدید به قدیم
در پی افزایش شیوع بیماری آنفلوانزا و صدور هشدار نارنجی هواشناسی، مدارس ابتدایی استان هرمزگان در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 23 و 24 آذرماه غیرحضوری شد و تمامی دستگاههای اجرایی استان به حالت آمادهباش کامل درآمدند.
نشست شورای استان هرمزگان با مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
نشست شورای استان هرمزگان با مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد. اعضای شورای استان در این نشست به بیان دغدغهها و مطالبات شهرستان خود از جمله تقویت زیرساختهای آموزشی، حمایت از فرهنگیان استان، کمبود معلم، استخدام بومیان و افزایش هنرستانها و کارگاهها پرداختند. "عباس جمالدینی" رئیس شورای استان نیز ضمن طرح سوال از وضعیت بازماندگان تحصیل در هرمزگان بر ضرورت ایجاد رشتههای مرتبط با حوزه دریا، شیلات و تجارت تاکید کرد. در ادامه نیز "منوچهر ضیایی" مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گزارش جامعی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.
با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، نماینده سیمان هرمزگان و منوچهر ضیایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، تفاهمنامه احداث سه باب فضای آموزشی و پژوهشی در شهرستان خمیر با شرکت سیمان هرمزگان به امضا رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه استفاده از شبکه آموزشی شاد برای معلمان و دانش آموزان رایگان است گفت: طبق برنامهریزیها حدود ۲ همت(۲هزار میلیارد تومان) اعتبار جدید برای ارتقای ۴۸۰ سرور جدید تعلق گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان از آغاز عملیات ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در شهرک امام علی (ع) و تکمیل دبستان ۶ کلاسه خیرساز در شهرک امام حسن(ع) خبر داد.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد که تمامی امتحانات داخلی و هماهنگ مدارس استان در روزهای دوشنبه ۱۷ آذر تا چهارشنبه ۱۹ آذر لغو شده است.
در نشست عصر یکشنبه دانشجویان و تشکلهای دانشجویی بندرعباس با محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان، نمایندگان دانشجویی دیدگاههای خود را مطرح کردند و استاندار با تبریک روز دانشجو بر نقش تحولآفرین نسل دانشگاهی، ضرورت اعتماد به ظرفیت دانشجویان و اهمیت مشارکت آنان در مسیر توسعه استان تأکید کرد.
بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان و اخذ نظر فرمانداران محترم شهرستان ها و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و روسای دانشگاه ها با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس آنفلوآنزا و با موافقت جناب آقای دکتر آشوری استاندار محترم استان مقرر گردید:
در پی کاهش مراجعه اهداکنندگان بهسبب شیوع آنفلوآنزای فصلی، ذخایر خونی استان کاهش یافته و نیاز فوری به تمام گروههای خونی اعلام شد.
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید