کلاهبردار سه هزار میلیارد ریالی فروش خودرو در هرمزگان دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار سه هزار میلیارد ریالی با وعده فروش خودرو در استان خبر داد و گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر در دادسرای بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام «سعید. ق» اهل لارستان ساکن بندرعباس موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از بررسی و تلاش‌های شبانه روزی انجام شده توسط کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مشخص شد که متهم با نقشه قبلی و اعمال متقلبانه پس از جلب اعتماد نامبردگان و تعدادی از شهروندان با اخذ مبالغ کلانی وجه نقد از آنان در قبال فروش خودرو با ترفند متقلبانه کلاهبرداری کرده و پس از دریافت مبالغ زیادی وجوهات ضمن امتناع از تحویل خودرو، با تغییر محل سکونت و محل کار خود متواری شده و دسترسی به وی غیرممکن شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال خروج متهم از کشور متصور بود، اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفا و مخفیگاه متهم را در شهرستان لارستان استان فارس شناسایی و به منظور احقاق حقوق مالباختگان با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت‌های ویژه در محل های تردد احتمالی متهم، در نهایت وی را به همراه یکی از همدستان خود حین فرار با یک دستگاه خودروی پژو پارس در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر دستگیر و به همراه خودرو توقیفی به بندرعباس منتقل شدند.

سردار جاویدان گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی انجام شده به مبلغ سه هزار میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که تاکنون ۳۰ مالباخته شناسایی شده و تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص کشف دیگر کلاهبرداری‌های احتمالی توسط این متهم ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها