۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی محل دپوی سوخت در یک چهار دیواری ، توقیف سه دستگاه تانکر و کشف ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و بندرعباس در 48 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت را توقیف کردند. 

وی افزود: همچنین در اجرای یک عملیات پلیسی در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس یک مخزن دپوی سوخت در یک چهار دیواری که توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی و محل دپوی سوخت و جمع آوری سوخت‌های قاچاق در محورهای مواصلاتی جمعا 160 هزار لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق کشف و در این رابطه 8 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش محموله های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 55 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها