معرفی اقامتگاه‌های قشم مناسب برای ماه‌عسل



ماه‌عسل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای زندگی هر شخص است. این سفر جذاب و رؤیایی اولین سفر دونفره تازه‌عروس و دامادها به‌حساب می‌آید. اگر شما و همسرتان علاقه دارید طبیعت بکر جزایر جنوبی را از نزدیک ببینید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای ماه‌عسل جزیره‌ی قشم را از یاد نبرید. شما می‌توانید ماه‌عسل خود را در اقامتگاه‌های خاص یا هتل­های لوکس این جزیره سپری کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی جزیره قشم که امکانات و خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌کنند را معرفی کنیم. با رزرو بهترین اتاق‌های هر کدام از این اقامتگاه‌ها می‌توانید تجربه خاطره‌انگیزی از ماه‌عسل خود در این جزیره داشته باشید. در این مطلب همچنین هتل­های لوکس این جزیره را معرفی می­کنیم.

 

اقامتگاه بوم‌گردی باغ آیین‌های زینت

یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی جزیره قشم، اقامتگاه بوم‌گردی باغ آیین‌های زینت است. در این اقامتگاه ۳۴ اتاق قرار دارد که همگی مجهز به سیستم گرمایشی سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. اگر دوست دارید در یکی از روستاهای جزیره قشم که ۷۰ کیلومتر با شهر قشم فاصله دارد، در یک اقامتگاه زیبا ماه‌عسل خود را بگذرانید، این اقامتگاه مناسب شما است.

 

 

 فاصله آن تا جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم مانند جنگل حرا، دره تندیس‌ها و غار نمکدان خیلی نیست. همچنین می‌توانید تور جزیره هنگام یا تماشای دلفین‌های این اقامتگاه را خریداری کنید.

 

اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگو

یکی دیگر از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های جزیره قشم اقامتگاه هفت رنگو نام دارد. معماری سنتی جذاب این اقامتگاه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. می‌توانید ساعت‌ها در حیاط این اقامتگاه در زیر درختان نخل بلند و قدیمی آن در کنار همسر خود بنشینید و لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید.

می‌توانید خانه‌هایی را در این اقامتگاه رزرو کنید که دارای سرویس و حمام اختصاصی است. در کافه رستوران آن انواع غذاهای دریایی و جنوبی سرو می‌شود. با رزرو این اقامتگاه زمان کمی را برای دسترسی به جاذبه‌های جزیره قشم نظیر جاذبه­های زیر صرف خواهید کرد:

  • شهر بادگیرها
  • قلعه نادری
  • غار خربس
  • سد گوران
  • دره تندیس‌ها

اگر می‌خواهید ماه‌عسل خود را در کنار مردم محلی در یک اقامتگاه بوم‌گردی با معماری سنتی و جذاب بگذرانید، بعد از خرید بلیط هواپیما قشم به سراغ رزرو اقامتگاه هفت رنگو بروید.

 

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست

یکی دیگر از اقامتگاه‌های جذاب جزیره قشم که برای گذراندن ماه‌عسل خود می‌توانید به آن مراجعه کنید اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست در شهر ساحلی سوزا است. ساختمان این اقامتگاه قدمتی بالغ بر ۸۰ سال دارد. معماری سنتی جذاب اتاق‌های این اقامتگاه قطعاً نظر شما را به خود جلب می‌کند. می‌توانید اتاق‌های وی آی پی آن را که دارای حمام و سرویس خواب اختصاصی است رزرو کنید.

برای وعده‌های غذایی‌تان می‌توانید بر روی دست‌پخت خانم‌های محلی این اقامتگاه حساب کنید تا شما را با غذاهای جنوبی خوش‌مزه‌شان شگفت‌زده کنند. این هتل فاصله‌ی چندانی با جاذبه‌های دیدنی قشم ندارد، بنابراین با خرید بليط هواپيما قشم و اقامت در اقامتگاه خانه دوست می­توانید با صرف زمان اندک از اتاقتان به ساحل جزیره قشم دسترسی داشته باشید و انواع تفریحات آبی قشم را امتحان کنید یا به سراغ دره ستارگان یا جزایر ناز بروید. می‌توانید از پکیج‌های گشت داخل جزیره‌ای این اقامتگاه برای بازدید از جاذبه‌ها استفاده کنید.

 

 

 اقامتگاه بوم‌گردی ساحلی فردیس

اگر دوست دارید ماه‌عسل خود را به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد تبدیل کنید و سفرتان را در یک کپر بگذرانید، به اقامتگاه بوم‌گردی ساحلی فردیس بروید. حتی اگر در فصل تابستان در داخل این کپرها بمانید، متوجه می‌شوید که هوای آن به طور خارق‌العاده‌ای خنک و مطبوع است. کف اتاق‌ها موکت شده هستند. کپرها دارای امکاناتی نظیر وسایل گرمایشی، سرمایشی، توالت‌فرنگی و حمام هستند.

می‌توانید غذای محلی موردعلاقه‌تان را به کافه‌ی اقامتگاه سفارش دهید تا آن را برایتان آماده کنند. در اطراف اقامتگاه آلاچیق‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها لحظات لذت‌بخشی را کنار همسرتان بگذرانید یا حتی وعده‌های غذایتان را در آن میل کنید.

با کمی پیاده‌روی از اتاقتان به ساحل جزیره قشم می­رسید. با رزرو اتاق­های اقامتگاه ساحلی فردیس می­توانید صدای جذاب دریای خلیج‌فارس را حتی از اتاقتان بشنوید و در کنار عشق زندگی‌تان به مشاهده غروب یا طلوع آفتاب در ساحل بنشینید.

 

اقامتگاه بوم‌گردی کاکا

یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی جذاب جزیره قشم اقامتگاه کاکا نام دارد. این اقامتگاه در روستایی به نام دهخدا قرار دارد. در آن ۶ اتاق برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد و در آن امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد. در تمامی اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی قرار داده شده است.

می‌توانید اولین غذاهای زندگی مشترکتان را در اقامتگاه کاکا سفارش دهید. از این اقامتگاه به‌راحتی می‌توان به جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم نظیر نیایشگاه ناهید، سد گوران، غار نمک، دره تندیس‌ها، جنگل حرا دسترسی داشت.

 

اقامتگاه بوم‌گردی علی‌شاهی

اگر به سراغ پرواز چارتر یا سیستمی قشم رفته‌اید تا ماه‌عسل خود را در یکی از اقامتگاه‌های سنتی و بومی جزیره قشم بگذرانید، اقامتگاه بوم‌گردی علی‌شاهی گزینه مناسبی برای شما است. دوتا از اتاق‌های آن دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و می‌توانید با رزرو آن ماه‌عسل جذاب و متفاوتی را سپری کنید. می‌توانید برای وعده‌های غذایی خود از آشپزخانه آن غذاهای جنوبی را سفارش دهید. اقامتگاه علی‌شاهی در روستای طبل جزیره قشم قرار دارد. با اقامت در آن به جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم نظیر موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • جزایر ناز
  • سد گوران
  • تنگه چاه کوه
  • جنگل‌های حرا

 

اگر به‌دنبال امکانات مدرن‌تر برای گذراندن دوران ماه‌عسل خود هستید، می‌توانید به سراغ بهترین هتل‌های جزیره قشم بروید. در ادامه این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین هتل‌های جزیره قشم برای گذراندن ماه‌عسل

بهترین هتل‌های جزیره قشم شامل هتل‌های سه ستاره و چهارستاره این جزیره می‌شوند که امکانات و خدمات خوبی را برای مسافران فراهم کرده است. در ادامه با این هتل­ها بیشتر آشنا می‌شویم.

 هتل ارم قشم

یکی از هتل‌های لوکس جزیره قشم هتل ارم است. این هتل اقامتگاه مناسبی برای گذراندن ماه‌عسلتان در جزیره قشم است. امکانات و خدمات متنوعی در هتل وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات ماساژ
  • سالن بیلیارد
  • کافی‌شاپ
  • خدمات تور
  • تاکسی سرویس
  • رستوران
  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت نامحدود در لابی

هتل بوتیک فولتون

یکی دیگر از بهترین هتل‌های جزیره قشم برای اقامت زوج‌های جوان هتل ۴ ستاره فولتون است. این هتل از ۳ ساختمان تشکیل شده‌است. ساختمان اول مربوط به سوئیت‌ها و اتاق‌ها، ساختمان دوم آپارتمان‌ها و ساختمان سوم ویلاهایی با امکانات و خدمات جذاب است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ساختمان‌های ویلایی این هتل اتاق بگیرید تا ماه‌عسل جذاب و لوکسی را تجربه کنید.

در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان تعبیه شده‌است که ازجمله آن‌ها می‌توان به خدمات ماساژ، سونا، استخر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و کرایه اتومبیل اشاره کرد.

 هتل سینگو

اگر می‌خواهید در هزینه‌هایتان کمی صرفه‌جویی کنید می‌توانید به‌جای دو هتل ۴ ستاره جزیره قشم به سراغ هتل سینگو بروید که ۳ ستاره دارد. در این هتل نیز امکانات و خدمات خوبی برای مسافران تعبیه شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، اینترنت نامحدود در لابی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و کافی‌شاپ اشاره کرد.

 

جمع‌بندی

جزیره قشم به دلیل طبیعت بکر و جذابی که دارد انتخاب جذابی برای گذراندن ماه‌عسل در میان زوج­های طبیعت دوست است. می‌توانید در اقامتگاه بوم‌گردی این جزیره اتاق بگیرید تا معماری سنتی، غذای محلی، و سبک و سیاق مردم زندگی مردک محلی جزیره قشم را از نزدیک ببینید. این اقامتگاه مناسب زوج‌هایی است که علاقه زیادی به فرهنگ مردمان محلی دارند. اگر هم به‌دنبال ماه‌عسلی لوکس می‌گردید، می‌توانید بهترین اتاق‌های هتل­های ۴ ستاره و ۳ ستاره جزیره قشم را رزرو کنید.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها