آگهی مزایده اموال غیر منقول (اسناد رهنی) تمامی ششدانگ یک باب خانه



تمامی ششدانگ یک باب خانه به مساحت دویست متر مربع با حدود اربعه: شمالا به طول ده متر پی است به خیابان شرقا به طول بیست متر پی است به پی قطعه دویست و هفده تفکیکی جنوبا به طول ده متر پی است به باقیمانده پلاک یک فرعی از سه اصلی غربا به طول بیست متر پی است به پی قطعه دویست و نوزده تفکیکی. حقوق ارتفاقی ندارد. دارای پلاک یکهزار و چهارصد و هفتاد و دو فرعی از سه اصلی واقع در حاجی آباد - فاز پنج زمین شهری قطعه یک بخش هفت بندرعباس که سند مالکیت آن با شماره مستند مالکیت 2633/6 مورخه 25/۰۴/1393 ، موضوع سند مالکیت تعویضی بشماره چاپی ۲۷۸۹۹۵ به نام روح اله پوران فرزند جعفر ثبت و صادر گردیده است و سپس برابر سند رهنی به شماره ۱۶۸۵۰ مورخه 17/۰۲/1398 بدهکار پست بانک شعبه حاجی آباد می‌باشد و بعلت عدم پرداخت بدهی توسط پرونده (آقای روح اله پوران فرزندجعفر) در قبال مبلغ ۲۰۹،۷۴۵،۱۰۸ ریال (یکصد و هشت میلیون و هفتصد و چهل و پنج هزار و دویست و نه ریال) به موجب سند رهنی شماره ۱۶۸۵۰ مورخه 17/۰۲/1398 اصل طلب و مبلغ ۴۳۷،۵، ۲۶۰ ریال پنج میلیون و چهارصد و سی و هفت هزار و دویست و شصت ریال بابت حقوق دولتی متعلقه اجرائیه تحت پرونده اجرائی به شماره کلاسه ۱۴۰۲۰۰۳۲۷ تشکیل و حسب تقاضای بانک بستانکار طی نامه شماره ۱۴۰۲۰۵۰۲۳۱۲۰۰۰۱۰۱۳ مورخه 19/۱۰/1402 ملک مذکور توسط کارشناس رسمی دادگستری طی صورتجلسه ارزیابی اموال بشماره ۱۴۰۲۰۵۰۲۳۱۲۰۰۰۱۰۹۰ مورخه 08/۱۱/1402 به مبلغ بیست میلیارد و چهارصدو پنجاه میلیون ریال به شرح ذیل ارزیابی گردید:
ششدانگ یکباب خانه ویلایی عرصه و اعیان به مساحت دویست متر مربع و حدود یکصد و بیست و نه متر مربع اعیانی با اسکلت دیوار باربر ، سقف تیرچه بلوک درب و پنجره آهنی، کف موزائیک پوشش دیوار تا یک متر سرامیک مابقی گچ ، پوشش سقف گچ ، درب سرویس آلومینیوم ، نما پلاستر سیمان ، کابینت ام دی اف، ملک دارای انشعاب آب و برق و گاز می‌باشد  که با در نظر گرفتن جمیع جهات توسط کارشناس رسمی کارشناسی گردید جمع ارزش عرصه و اعیان پلاک فوق جمعا به ارزش بیست میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال ارزیابی گردیده است.
ملک فوق در روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو (28/۱۲/1402 ) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان حاجی آباد اتاق اجراء از طریق مزایده به فروش می‌رسد. مزایده از مبلغ بیست میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال ( 000/000/450/20 ریال) شروع و به بالاترین قیمتی که خریدار داشته باشد فروخته خواهد شد. تسهیلات مربوطه دارای بیمه می باشد بدهی مالیاتی و حق حراج و بدهی آب و برق و سایر هزینه‌های قانونی به عهده برنده مزایده خواهد بود. شرکت در مزایده برای عموم آزاد است و در صورتیکه در موعد مقرر خریداری مراجعه ننماید املاک مذکور با دریافت کلیه هزینه‌های مربوطه به قیمتی که مزایده از آن شروع می‌شود به بستانکار واگذار می‌شود و اگر مازاد بر طلب داشته باشد از بستانکار وصول می‌گردد. ضمنا،چنانچه روز مزایده با تعطیل غیر مترقبه مواجه گردد روز بعد از تعطیلی جلسه مزایده برگزار می گردد .
تاریخ انتشار آگهی: 14/12/1402
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها