صدور دو هشدار هواشناسی در هرمزگان/ دریانوردان و صیادان مراقبت کنند



مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

 


به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، در نشست ستاد مدیریت بحران استان، گفت: موضوع مدیریت مصرف برق در کشور بخصوص در استان هرمزگان با ارائه خدمات یک دستگاه اجرایی قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همه‌ی مردم و تمامی دستگاه های اجرایی است.
دبیر ستاد مدیریت بحران استان در ادامه به تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط اشاره کرد و اظهار داشت: تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط در کشور موجب افزایش مصرف انرژی شده که اهمیت صرفه جویی را دوچندان نموده است هرچند که این فرهنگ باید همیشه و در تمام فصول بعنوان یک اصل مهم مدنظرباشد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بر افزایش تاب آوری مجموعه‌های خدمات رسان و حساس تأکید‌داشت و افزود: با توجه به پیش بینی فعالیت سامانه مانسون در سطح استان و وقوع بارش های رگباری در روزهای آتی و صدور هشدار سطح نارنجی دریایی اتخاذ تمهیدات ایمنی و توجه به توصیه های ایمنی مورد تاکید می باشد.
وی درخصوص هشدارهای صادرشده، توضیح داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز شنبه تا دوشنبه هشدار نارنجی دریایی صادر شده که دریا دراین مدت مواج و ارتفاع موج تا ۸۰ سانتی متر خواهد رسید و باید تدابیر ویژه‌ای برای تردد دریایی و حفاظت از سازه‌های دریایی در نظر گرفته شود.
حسن زاده گفت: همچنین هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای شنبه تا سه شنبه هفته جاری صادر شده که احتمال بارش باران و وقوع گرد و غبار در سطح استان وجود دارد و بایستی مردم از صعود به ارتفاعات و نزدیک شدن به رودخانه های فصلی نیز خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها