مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تأکید کرد:

آماده‌باش برای وقوع سیل در شرق هرمزگان



مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در خصوص بارندگی‌های اخیر در شرق استان گفت: «شامگاه پنجشنبه جلسه فوق‌العاده‌ای با حضوراستاندارهرمزگان، اعضای ستاد استانی، فرماندارهای استان‌ها و کلیه دستگاه اجرایی انجام شد که در این جلسه استاندار بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌ها اجرایی در استان تأکید کرد و افزود مردم هشدارها را جدی بگیرند».

 


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود همچنین روز گذشته نیز جلسه فوق‌العاده‌ای در خصوص روند ارسال تجهیزات و امکانات به شرق استان برگزار شد تا به صورت‌های مختلف وضعیت هواشناسی به مردم اطلاع‌رسانی شود. در حال حاضر همه امکانات برای مقابله باسیل احتمالی در شرق استان بسیج شده‌اند همان‌طور که هواشناسی اعلام کرده بیشترین تمرکز این سامانه بارشی بر سواحل و جزایر استان است.

 



بیشترین میزان بارش در جزیره‌ی ابوموسی
حسن‌زاده افزود: «بیشترین میزان بارشی که تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در هواشناسی استان ثبت‌شده است، مختص به جزیره‌ی ابوموسی با ۷۰ میلی‌متر بوده است. دومین سامانه‌ی بارشی که از روز جمعه وارد استان شده دوشنبه از استان خارج می‌شود و تمرکز تمامی دستگاه‌های اجرایی بر ارائه خدمات بر شهرهای است که تحت تاثیراین سامانه قرار خواهند گرفت. همچنین مکان‌هایی برای اسکان اضطراری با مختصات جانمایی و در نظر گرفته‌شده و به فرماندارهای هر شهرستان اطلاع‌رسانی شده است.

 


پایداری انرژی در شرق استان
در خصوص پایداری انرژی نیز تمهیداتی در نظر گرفته‌شده تا مشکلی در خصوص آب و برق برای ساکنین این مناطق پیش نیاید. تمام تدارکات برای دسترسی به امکانات در این شهرستان‌ها صورت گرفته حتی در حوزه شهرستان جاسک امسال با هماهنگی که با جهاد کشاورزی داشتیم مقررشده، علوفه‌ سه روز برای دام‌هایی که در این منطقه قرارگرفته‌اند، تأمین شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها