فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی در مزایده اموال تملیکی هرمزگان



 رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: برگزاری مزایده سراسری شماره ۵۹۷ اموال تملیکی، این استان با فروش ۱۴۹ ردیف کالا به رکورد فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال دست یافت.

   

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این موفقیت در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم پیگیری مجدانه مقوله ساماندهی انبارهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی و مساعدت سایر قوا و دستگاه‌ها در این زمینه، تحقق یافته است.

وی بیان کرد: در نتیجه برگزاری این مزایده، ۱۴۹ ردیف کالا شامل انواع ماشین آلات راهسازی، خودرو سواری، تجهیزات و اقلام مختلف به ارزش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد یرال فروخته شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: مزایده سراسری فروش اموال تملیکی موجود در انبارهای استان هرمزگان، طی یک هفته برگزار شد که با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت.

قهرمانی تصریح کرد: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اقلام موجود در این انبارها، مستمر در دستورکار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد تا ضمن تعیین تکلیف این کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن از هرگونه هدر رفت اموال بیت المال جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با ورود رییس قوه قضاییه به موضوع انبارهای تملیکی، نهضتی در زمینه ساماندهی این انبارها شکل گرفت و موجب تعیین تکلیف فوری اموال مردم و کالاهای در معرض فساد شد.

وی همچنین تاکید کرد: با پیگیری دادگستری کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه اکنون بیشتر اقلام و کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌ است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها