فوتسال جام رمضان روستای بحل

آرش عنوان قهرمانی را کسب کرد



اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بحل با نام جام صلح و دوستی  با شرکت  هشت تیم  در زمین چمن مصنوعی روستای بحل برگزارشد.

 


به گزارش صبح ساحل،  بازی فینال این مسابقات بین تیم های آرش و شاهین انجام شد که  در این بازی  تیم آرش با نتیجه پنج بر صفر  تیم شاهین را شکست داد و جشن قهرمانی را بر پا کرد.
جوایز این مسابقات با حضور علی مهرانی فرماندار ،  نکویی جانشین بسیج ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان،  احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال،  دهیار، اعضای شوراها اسلامی،  بزرگان و معتمدین روستای بحل برگزار شد.
در پایان این مسابقات سراج بادنوروز  بهترین بازیکن،  اسماعیل بادسار بهترین گلزن،  محمد بادبدست بازیکن اخلاق،   میلاد تبادار پدیده مسابقات،   سبیل ساعتی بهترین تماشاگر،  ابراهیم بیگ بهترین مربی،  مانی پرنگ کم سن ترین بازیکن و اسماعیل بازگشاه بهترین دروازبان معرفی و جوایزی دریافت کردند. 
جام‌  اخلاق به صورت مشترک به تیم های پاچال  عیسی خمیس  و تیم پست بانک معرفی رسید.
در این مراسم علی مهرانی فرماندار جاسک در خصوص ورزش واهمیت آن در جامعه مطالبی را بیان کرد و گفت:  از مسولین برگزاری این مسابقات تشکر می کنم که در ماه مبارک رمضان زمینه سالم سازی و نشاط شادابی جوانان را فراهم کردند. 
مسولیت برگزاری و اجرایی مسابقات غلام قادر برک بید  و ابراهیم بیگ بر عهده داشتند.  همچنین اعضای شورای اسلامی روستا بحل و دهیاری این روستا همکاری خوبی در برگزاری مسابقات داشتند.
لازم به ذکر است زمین چمن روستای بحل در شب فینال این مسابقات با حضور فرماندار جاسک و مسولین افتتاح شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها