توصیه‌نامه‌ فرودگاه‌دبی در پی وقوع طوفان سهمگین


نویسنده: عدنان نگاری

خبرگزاری امارات گزارش داد که به مسافران نسبت به رفتن به فرودگاه بین المللی دبی هشدار داده شده‌اند و به دلیل شدیدترین بارندگی در ۷۵ سال اخیر به مسافران توصیه شده است که وضعیت پروازهای خود را با شرکت هواپیمایی بررسی کنند.
فرودگاه‌های دبی اعلام کردند که پروازها به دلیل سیل با تأخیر و تغییر مسیر ادامه می‌یابد و از مسافران خواست برای دریافت آخرین اطلاعات سفر با خطوط هوایی تماس بگیرند. فرودگاه اعلام کرد: «ما سخت کار می‌کنیم تا عملیات‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن در شرایط بسیار چالش‌برانگیز بازیابی کنیم. خطوط هوایی امارات روز چهارشنبه تمامی مراحل سفر مسافرانی که از دبی خارج می‌شوند را به حالت تعلیق درآورد اما افزود که این روند برای مسافران ورودی و خروجی ادامه خواهد داشت. وب سایت فرودگاه تاخیرهای زیادی را برای برخی پروازها نشان داد. امارات روز سه شنبه شاهد بارندگی بی سابقه بود و مرکز ملی هواشناسی گزارش داد که ۲۵۴ میلی متر در العین در کمتر از ۲۴ ساعت بارندگی بوده است و این بالاترین سطح از زمان شروع رکوردها در سال ۱۹۴۹ است.
در عمان ۱۹ نفر از جمله کودکان در پی سه روز متوالی باران شدید، جان خود را از دست دادند. 
رسانه‌های محلی تصاویری از جوامع سیل‌زده منتشر کردند و تایمز عمان گزارش داد که انتظار می‌رود روز چهارشنبه بارندگی بیشتر شود. رسانه‌های امارات متحده عربی و پست‌های رسانه‌های اجتماعی خسارات قابل توجهی را در برخی نقاط این کشور از جمله فروریختن جاده‌ها و آبگرفتگی خانه‌ها نشان می‌دهند. 
سایر موارد شامل تصاویری از جاده‌ها و پارک خودروها در زیر آب، با برخی از وسایل نقلیه کاملاً زیر آب بود. جاده شیخ زاید، بزرگراه ۱۲ خطی از طریق دبی، تا حدی زیر آب رفت و مردم را ساعت‌ها در ترافیک طولانی گرفتار کرد.
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها