بازی آنلاین ۴۵۰ میلیون از حساب پدر خالی کرد



رئيس پليس فتا استان هرمزگان از شناسايي فردي که مبلغ 450 ميليون ريال از حساب پدر خود در بازي آنلاين برداشت کرده بود ، ‎خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمني رییس پلیس فتا هرمزگان امروز اظهار داشت: فردي با شکوائيه‌اي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي به پليس فتا مراجعه و اظهار کرد که در روزهاي گذشته مبالغ متعددي به ارزش کلي 450 ميليون ريال از حساب بانکي‌اش به صورت غيرمجاز و بدون اطلاع برداشت شده است. به همين منظور، پرونده با توجه به حساسيت موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با بررسي و تحقيقات انجام‌شده روي صورت‌حساب شاکي مشخص شد مبالغ برداشت‌شده از درگاه‌هاي اينترنتي مختلف براي خريد محتويات (CP) و (جم) بازي آنلاين از حسابش خارج شده بود.

اين مقام مسئول بيان داشت: با اقدامات فني کارشناسان پليس فتا معلوم شد از شماره تلفن شاکي براي ايجاد حساب کاربري و شارژ حساب در بازي‌هاي آنلاين استفاده شده بود. موضوع با او مطرح و مشخص گرديد فرزند اقدام به خريد کرده است.

رئيس پليس فتا استان هرمزگان به کاربران فضاي مجازي هشدار داد: آشنا کردن نوجوانان با تهديدها و آسيب‌هاي فضاي مجازي از سوي والدين يک ضرورت است و والدين براي کاهش تهديدها و آسيب‌هاي فضاي مجازي مي‌توانند با استفاده از ابزارهاي کنترلي نظارت دقيق‌تري بر فعاليت و رفتار مجازي دانش‌آموزان داشته باشندو استفاده بي‌رويه از بازي‌هاي رايانه‌اي باعث ايجاد تغيير در سلامت فيزيکي و رواني و افت تحصيلي دانش‌آموزان خواهد شد. به همين دليل، همراهي و هماهنگي والدين با فرزندان و نظارت بر رفتار و فعاليت سايبري آنها يک ضرورت است.

رييس پليس فتا استان هرمزگان به کاربران فضاي مجازي توصيه نمود: در صورت بروز مشکل و مواجهه با مشکل در فضاي مجازي مي‌توانند با مراجعه به پليس فتا از مشاوره‌ها و راهنمايي‌هاي کارشناسان اين پليس در جهت رفع مشکلات احتمالي استفاده کنند يا با مراجعه به سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و يا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها