مدیر شرکت بیمه دی استان عنوان کرد

تکریم از ایثارگران توسط شرکت بیمه دی استان هرمزگان



مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان گفت: تلاش همه‌جانبه بیمه دی در ارائه خدمات باکیفیت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا است. 
سید محمد حسینی افزود: این شرکت مفتخر است تا برای هفتمین سال متوالی مجری بزرگ‌ترین پروژه قرارداد بیمه درمان تکمیلی کشور(قرارداد بیمه تکمیلی درمان خانواده معظم شهدا و جانبازان) باشد.وی ادامه داد: برحسب منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های اجرائی سال ۱۴۰۳ و انجام مسئولیت اجتماعی و تکریم جامعه هدف  شرکت بیمه دی در نظر دارد تا ماهانه از ده نفر خانواده معظم شهدا و جانبازان استان تجلیل کند.
حسینی ادامه داد:  با حضور در منازل آنان ضمن تجلیل و اهداء لوح تقدیر و هدیه، مشکلات آنان در حوزه بیمه‌ای خصوصاً درمان را موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد:همکاران بیمه دی به‌صورت پیوسته در حال پایش فرآیندهای بیمه گری و امور اجرایی قرارداد درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، تا بتوانند خدمات باکیفیت به این قشر عزیز ارائه دهند و رضایت حداکثری جامعه هدف را کسب نمایند.
وی تأکید کرد: همه ما مدیون ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم این عزیزان نسبت به درمان خود دغدغه داشته باشند ،ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری ضروری است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید به این امر مهم اهتمام ورزند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها