صحنه‌سازی قاتل پس از کشتن همسرش در بندرلنگه



با هوشياري کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بندرلنگه مردي که با صحنه سازي، همسر خود را به قتل رسانده و درصدد فريب و اغفال مأموران بود، شناسايي و دستگير شد.

 


به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامي استان هرمزگان امروز گفت: مأموران انتظامي پاسگاه رستاق از توابع شهرستان بندرلنگه در پي تماس مردمي از يک مورد فوت مشکوک در يکي از مناطق حوزه استحفاظي مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وي افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسي هاي ميداني مشخص شد خانمي حدودا 42 ساله در فاصله 500 متري از جاده نزديک يک حوضچه آب انبار در زير يکدستگاه خودرو سمند بر اثر ضربه شديد فوت کرده است.
اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: راننده خودرو حدودا 50 ساله خود را به عنوان همسر متوفي معرفي و اعلام کرد به اتفاق همسرش قصد عزيمت به شهر گراش را داشته که در بين راه راکبين يک دستگاه موتورسيکلت با نزديک شدن به آنها و با تهديد سلاح گرم خودروي آنان را متوقف و وي را پياده و خودرو را به همراه همسرش به حاشيه جاده انتقال و پس از دقايقي، متهمان با خودرو همسرش را زير گرفته و از محل متواري شده اند که منجر به فوت آن شده است.
سردار "علي اکبر جاويدان" خاطر نشان کرد: با بررسي هاي فني و تخصصي توسط کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان و تطبيق صحنه و آثار به جاي مانده و دلايل و مدارک موجود و با توجه به تناقض گويي هاي راننده خودرو و کذب بودن اظهارات وي، مشخص شد قتل توسط راننده خودرو صورت گرفته و با صحنه سازي قصد فريب مأمورين و رهايي از صحنه قتل را داشته است.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان بيان داشت: راننده خودرو دستگير و به پليس آگاهي انتقال که در بازجويي هاي فني صورت گرفته، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد به دليل اختلافات شديد مالي و خانوادگي و با طرح نقشه قبلي تحت عنوان تفريح و گردش، مقتول را به محل وقوع جرم برده و او را به قتل رسانده است که متهم با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها